Gast wat doe je?! Je bent nu wel bij Melanie weg maar dan hoef je mijn meisje ni af te pakke Hallo?! Lekkere vriend ben jij zeg schreeuwt Samuel boos. Sorry Samuel maar hij wou t ni maar ik t spijt me k kon er nix aan doen k zag Dioni en had er gwn ff zin in ... Wat jij wou t doen?! Oh god weetje k vertrouw jullie beide ni meer! Dilara tis uit k had een verrassing voor je bedacht vanavond maar dat zal k nu wel met Melanie gaan doen en jullie nog veel plezier met z'n tweeën 👍 Samuel is weer thuis en pakt een zakdoekje om z'n tranen weg te vegen en gaat dan weer Skype met Melanie. Melanie ziet dat er wat met Samuel is en dat hij heeft gehuild. wat is er gebeurd?? Vraagt Melanie. Luister k zag Dioni net zoenen in t bos met een meisje. Ja Samuel dat boeit me nix meer! K hoef m ni dus hij mag gaan met wie die wil. Ja maar Melanie k ben nog ni uitgepraat hij was met Dilara aan t zoenen😔 WATT?! roept Melanie omg zo erg! Ja k werd echt boos en kreeg tranen toen k hun gwn zo samen zag en k had nog een verrassing voor Dilara maar die kan ze nu wel vergeten👋 Haha Indd zegt Melanie. Kom je vanavond anders naar mij toe? Je mag ook wel blijven slapen hoor zegt Melanie. Ja is goed k neem wel wat lekkere dingen mee zegt Samuel! Ja isgoed dan zie k je vanavond k ga douche doeii❤️ Als Melanie klaar is met douche ziet ze dat er geen handdoek in de badkamer zit en is van plan om snel naar d'r kamer te rennen en zich daar dan snel om te kleden maar als ze d'r kamer in rent ziet ze dat Samuel er al zit omg! Schreeuwt ze...
JE LEEST
Een droom van elke Braviour!
AdventureDit verhaal gaat over 5 meiden die b brave ontmoet maar de jongens van b brave vinden de meiden zo leuk dat ze van alles met elkaar doen en ja hoor ze krijgen allemaal verkering Zoë en Sterre zijn verleden tijd