Part 12

205 4 1
                                    

We kunnen met z'n alle naar Walibi gaan! Er is vanavond walibi fright night en daar kunnen we ze wel goed laten schrikken 😏 zei Dioni Ja goed idee! Zei Kaj als ze maar ni boos worden zei Jai nee joh vast ni ! Zei Cassius Oke laten we weer naar ze toe gaan dan kunnen we t ze meteen vertellen en jij mag t gaan zeggen Samuel! 😂 zei Kaj ja Isgoed hoor. Hey dames wij hebben met z'n vijven besloten om jullie mee te nemen naar Walibi fright night hebben jullie daar zin in tis vanavond? Alicia k vind t wel leuk als je me maar ni laat schrikken! Hajar zei ja top idee! En mij krijgen jullie ni te schrikke hoor! Dilara zei k weet ni hoor... Door al dat verhalen van die clowns ben k bang dat daar ook een clown rondloopt... nee joh zei samuel 😂 Fabienne zei nou oké K vind t wel een leuk idee maar jullie mogen me echt ni laten schrikken want k ben best bang! En Melanie zei Hajar k ben t met je eens! Tis echt een top idee! En mij laten ze ook echt ni schrikken! Nou dan gaan we vanavond eah! Zei Cassius 😃 jaa riepen de meiden! Het was 18:00 en ze waren onderweg naar Walibi. *aangekomen* nou daar zijn we dan zegt Dennis uitstappen! Oké daar gaan we! Ze houden elkaar goed vast! Jai zegt tegen Cass : Cass laten we ze ff schrikken want k zie dat ze best bang zijn! 😂 ja dat doen we zegt Cass! Cass en Jai lopen stiekem weg en aan het eind van de doolhof zien Fabienne en Alicia 2 mannen voor hun ze weten ni wie het zijn maar ze vinden ze eng de manne komen dichterbijer en ze worden steeds banger de mannen maken enge geluiden en Alicia en Fabienne weten ni wat ze moeten doen ...

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu