Part 25

121 2 0
                                    

Melanie ligt in coma... OMG nee serieus?! Vraagt Samuel 😭 ja het spijt ons heel erg we moeten nu echt afwachten! Beloof me aub dat ze beter word! Zegt Samuel. sorry maar k kan nix beloven.... Alstublieft!!! 😭 Zegt Samuel. Tis beter dat je nu naar huis gaat goed uitrust en morgen ff een kijkje bij d'r nemen! Oh okaj is goed dan kom k morgen weer terug! Samuel loopt naar huis toe neemt een douche en gaat huilend naar bed. Hij kan ni slapen hij denkt alleen maar aan Melanie. Dan komt Gaya zijn kamer in "Samuel ligt mijn mobiel hier?" Vraagt Gaya. Nee ni gezien. Wat is der aan de hand?? Vraagt Gaya. Melanie ligt in coma en Samuel begint steeds harder huilen 😭 omg schat wat erg voor je! K ben d'r voor je! dankje wel schat zegt Samuel. De dokter zei dat k ff goeie rust nodig heb dus k ga maar slapen ja isgoed ga maar slapen! De volgende dag gaat Samuel zo snel mogelijk naar het ziekenhuis om Melanie op te zoeken. Hij is bij d'r kamertje en ziet dr daar liggen. De tranen komen weer. Melanie ik hou van je k weet dat je dit ni hoort maar k hou van je zegt Samuel. Word nou alsjeblieft snel wakker k kan ni Zonder je Melanieee 😭 Dan komt de dokter binnen. Hey Samuel t gaat al wat beter met d'r! Maar we moeten echt nog steeds afwachten! Dus ze word beter?? Vraagt Samuel. We weten t nog ni heel zeker maar t gaat wel beter met d'r ja. Okaj mooi bedankt voor t nieuws! Dan komt Dioni binnen stormen...

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu