Ev Arkadaşı

30 11 13
                                    

MEDYA:ARAS

Ev? Arkadaş? Arkadaşı ev? Evkadaşı ar?

"İnsene." Kapımı açmış, benim inmemi bekliyordu. Bense şoku atmamış hala aptal aptal yüzüne bakıyordum. Ev arkadaşı mı demişti o?

"Kızım ne bakıyorsun mal mal? Duyanda hayat arkadaşım ol dedim sanar."

Aslında fena olmazd- Ne diyorum ben? Arabadan sahte bir gülümsemeyle indim ve onu takip etmeye başladım. İki katlı, büyük ve güzel bir bahçesi olan bir evdi burası. Ağır adımlarla biryandan onu takip ediyor, bir yandan da evi inceliyordum.

Ben iyice bahçeye dalmışken birden birşeye çarptım. Ellerini belime koymuştu. Hadi ama lütfen duvara çarpmış olayım.

"Diggad ed bebeğim."

Banu Berberoğlu ve Mehmet'in o videosu gözümün önüne geldiğinde gülmeye başladım. O da gülüyordu. Ellerini belimden çekip, anahtarla kapıyı açtı. Çekmesene olu- Sustum.

"Ben odamda sende koltukta yatarsın."

"Yok ya sen rahatsız olma ben koltukta yat-"

Söylediği şeyleri idrak etmem uzun sürmüştü. Öküz. Koltukta yat nedir abi?

Kahkahalarla gülmeye başladığında koltuktaki yastığı yüzüne fırlattım. O ise odasına gidip bana yatmam için gerekli şeyleri getirdi. Yastık falan işte. Zaten geç olmuştu ve uykum gelmişti. Sesimi çıkarmadan boynumu büküp, kaderime razı olarak koltuğa yerleştim.

"İyi geceler Aras."

"İyi geceler Derin."

~~~

Sabah burnuma dolan patates kızartması kokusuyla uyanmıştım. Yok artık? Aras kahvaltı hazırlıyor olamazdı değil mi?

"Üstü kalsın."

Koltukta arkama doğru döndüğümde Aras'ı elindeki paketleri gördüm. Tabiki hazırlamamıştı. Siparış etmişti!

"Günaydın uykucu."

"Sensin uykucu."

Bana 'mal bu kız' bakışları atıp, aldığı şeyleri tabaklar doldurdu. Bende peşinden tabii.

"En azından tabağa koymayı biliyorsun." dediğimde gözlerini kısıp dudağını büzdü. Kalp var yalnız bende?

"Sen neler biliyorsun bakalım?" diyip eliyle burnuma dokunduğunda fazla yakın olmamızdan rahatsiz olmuştum. Daha ne kadardır tanıyordum ki onu?

"Ben bilirim çok şey hemde senden."

Dikkatımı dağıttığı gibi cümlemi de dağıtmıştı. Rezilsin Dora Çetin.

"Ben anlamıyor sen."muzipçe sırıtınca çıkan gamzeleri 'Selamın aleyküm babba.' dercesine çıkmıştı. Fazla iyiydi.

" Birde dalga geçiyor! "

Sinirle arkamı dönüp masaya oturdum. Tabakları getirip masaya dizdi. Birlikte sessiz bir kahvaltı yaptık.

" Otele gitmek istiyorum. "

Bir anda söylemek istemiş ve yapmıştım. Onu tanımıyordum ve bir erkekle aynı evde kalmam ne kadar doğruydu?

"Sonra ev bakmayacak mısın zaten? Al işte sana mis gibi yakışıklısından bir ev arkadaşı."

"Aslında haklısın ama-"

"Beni tanımıyorsun değil mi, tanırsın."

Mantıklıydı. Dün gece bankadan mesaj gelmişti. Beni uzun bir süre idare edecek bir miras kalmıştı. Ama daha uzun bir süre idare etmesi de fena olmazdı açıkcası. Galiba artık yeni ev arkadaşım Aras'tı.

"Tamam, kabul."

Gülerek kahvaltımızı ettikten sonra, masada telefona bakıyordum ki Aras'ı tabakları çöpe attığını gördüm.

"Lan mal mısın!"

Bir anda bağırmamla Aras Allah katına çıkıp inmişti. Elinden tabakları alıp tezgaha koydum. Resmen tabakları çöpe atıyordu. Salak.

"Ben yıkarım!" Ellerini teslim olurcasına kaldırıp, kocaman gülümsedi. O gülümsedi, benim içim ısındı.

Bulaşıkları yıkayıp, koltukta yatan Aras'ın yanına oturdum. Yanı koltuğun ucuna. Üstümde dün gece Aras'ın verdiği tişört ve esofman vardı.Saçlarım elektriklenmiş, ama tatlılığımdan ödün vermemiştim.

Aras ise televizyona o kadar dalmıştı ki, yanına oturduğumu bile farketmedi. Elindeki kumandayı almak uzandım ve kumandayı ucundan tuttum. Tam çekio alacaktım ki o da kendine çekince BUM! Resmen üstünde yatıyordum! Hızla kalkmaya çalıştığımda Aras ta kalkmaya çalışınca ikimizde koltuktan düşmüştük. Gerizekalı alttasın zaten? Niye hareket ediyorsun ben kendim giderdim.

Elimle kafamı ovuştururken göz ucuyla Aras'a baktım. Bir küfür savurduğunda, gülmemek için dudağımı ısırdım.

"Komik mi lan?"

Daha fazla dayanamayarak gülmeye başladığımda ayaklandı.

"Bakalım bu da komik olacak mı?"

SELAM KARŞİM!

ARAS BEY NAPIYORSUNUZ AMK?

ARASÇILAR?

DERİNCİLER ?

ARAS VE DERİNİ SHIPLIYOR MUSUNUZ MDEİWÜDM?

KAYBEDİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin