↬8↫

903 30 3
                                    

"Uff acıdı!" Taha'nın yüzüne pansuman yapılması için eczaneye gelmiştik. Bana kalsa hastaneye gitmeliydi ama ona o kadar sinirliydim ki 'ne hali varsa görsün' diyerek karışmamıştım. Şimdi ise yüzüne pansuman yapan çocuğa yavşıyordu ben ise onları umursamadan çıkışın yanındaki koltukta oturup telefonumu kurcalıyordum. 

"Özür dilerim biraz daha nazik olmaya çalışacağım." 

"O güzel, şifalı ellerin nazik olmama ihtimali yok." Ulan mal ne diye acıdı diye yırtındın o zaman?  Nazik olacağım diye saçmalayıp duruyordu. 

"Teşekkür ederim." Üstelik karşındaki ya salaktı Taha'nın yavşadığını anlamıyordu ya da eşcinseldi, bunun başka bir açıklaması olamaz çünkü.

"Bir şeyler içmeye gider miyiz?" Taha'nın teklifini duymamla gözlerimi onların üzerine diktim.

"Neden olmasın, gideriz tabi." Çocuğun onaylamasına daha çok şaşırıp ayaklandım.

"Taha bittiyse gidelim mi artık?" Kolundan tutup kaldırmaya çalıştım ama yerinden kalkmıyordu. 

Omuzlarını silkerek itiraz etti."Biraz daha bekle Oflaz, bitmedi." Eczacı çocuk son bantı da Taha'nın dudağının kenarına yapıştırırken Taha zevk alıyormuş gibi yüz ifadesine bürünmüştü.

"Bitti Taha hadi kalk." diyerek kolunu dürttüğümde ayağa kalktı. 

"Oflaz senin amına koyayım iki dakika durdurmadın, ne acalen var?" Sinirle yüzüne bakıp çemkirdim.

"Yoruldum Taha, eve gitmek istiyorum." Oflayıp çocuğa veda etti ve dışarı çıktık. 

"Az önce sen beni kıskandın mı?" 

Söylediklerine göz devirdim. Ben mi kıskanacaktım onu, ne münasebet?  "Hayır aptal, seni neden kıskanayım?" 

"O zaman neden acaleyle çıkardın beni? Hadi beni kıskandığını itiraf et." Sırıtarak cevap beklercesine suratıma baktı. Kıskanmamıştım bu yüzden hiç bir şey söylemeden yoluma devam ettim.

"Peki ben anladım." Hala sırıtıyordu, iyice sinirlerimi bozmuştu.

"Ne bok anladığın umrumda değil, ben eve gidiyorum ne halin varsa gör!" Sesim biraz yüksek çıkmıştı ama fazla umursamadım. Yolun kenarında durup gelen taksiyi durdurdum. 

"Benimle vakit geçirmek yerine eve gitmeyi tercih etmekle hata yapıyorsun Oflaz." Arkamda duran Taha'ya döndüm ve sinirle bağırdım. "Siktir git Taha!" Ardından arabaya bindim. Bu aptalın yanında daha fazla zaman geçiremeyecektim. Her seferinde beni sinir etmeyi başarıyordu. 

↝↝↝↝ O kadar sıkılıyorum ki kaos yaratıp eğleniyorum nmcbnvc 

Yorum yapın oy verin mutlu olmak istiyorum pls *-*

ORUSPU ~bxb~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin