↬10↫

771 24 3
                                    

Aysel'in verdiği yol tarifine göre Taha'ların evine gelmiştik. Arabayı boş bir yere park edip dışarı çıktık. Evleri baya büyük ve ilgi çekici görünüyordu, kapıya doğru yürümeye başladık. Kapı açıktı ve içeriden gürültülü bir müzik sesi geliyordu.

İçeri girdiğimizde yanımıza şişko geldi. "Hoşgeldiniz." 

"Hoşbulduk." Gülümseyerek Aysel'lin elinden tutup onu dans etmek için kalabalığın içine çekti. Ben ise yanımdan geçen garsondan içecek bir şey alarak kenarıya çekildim ve dans eden insanları izlemeye başladım. 

Şükürler olsun ki Taha'yı hâlâ görmemiştim umarım gecenin sonuna kadar görmem. İçeceğimden bir yudum aldığımda yüzümü buruşturdum, vodkaydı. Eve sarhoş olmadan dönmem gerekiyordu bu nedenle bardağı yanımdaki masaya bıraktım.

"Oo kimler varmış burada, gönlümü almak için mi geldin?" Taha'nın sesini duyduğumda huysuzlanmaya başlamıştım. 

"Senin hakkında hala aynı şeyleri düşünüyorum, rahat bırak beni." 

Elindeki içecekten bir yudum alıp bana doğru yaklaştı."Hadi ama bu gece üzmeyelim birbimizi."

Göz devirip bir adım geri çıktım."Zaten zorunlu geldim buraya bir de seninle uğraşmak istemiyorum. Bak etrafta dubble yakışıklı erkekler var gidip onları ayart, benimle uğraşma."

"Peki, senin dediğin gibi olsun."arkasını dönüp gitti. Bu kadar çabuk kalbullenmesine hem şaşırıp hem de sevinmiştim, benden uzak olması benim işime gelir. 

Mutlu olduğum için masaya bıraktığım bardağı tekrar aldım ve içindeki vodkayı bir dikişte bitirdim. Yanımdan geçen garsondan iki bardak daha alıp onları da sırayla kafama diktim. Taha'nın beni rahat bırakmasının şerefine bu gece eğlenecektim.

Dans eden kalabığın içine girip müziğe ayak uydurdum. Hem içip hem de dans ettim.


(11:02)

"Şarkı söylemek isteyen varsa buraya alalım?" Salonun baş köşesinde duran müzik grubundan birinin sorusuyla o yöne döndüm. Sesim güzeldi ve şarkı söylemek hoşuma gidiyordu. Bu nedenle onlara doğru yaklaşıp çocuğun elindeki mikrofonu alıp şarkıya girdim. 

Kırgınım sana her an 

Kızgınım kimi zaman 

Bana senden geri kalan 

Hep yalan, hep yalan

Şarkıyı söylediğim sırada gözlerim istemsizce Taha'yı arıyordu.

Üzerime geliyorlar 

Deliyim ben biliyorlar

İlerde durmuş beni izliyordu. Elindeki bardağı masaya bırakıp hızla yanıma geldi ve bir mikrofon alıp şarkıyı devam ettirdi.

"Unutacaksın" diyorlar

Hep yalan, hep yalan

Birbirimizin gözlerine bakarak aynı anda şarkıya devam ettik. 

Sıcak bir ten, evet ama o sen değilsen 

Yarım kalırım seni hissedemezsem 

Bana doğru yaklaştı.

Sen yokken yalnızım hep ben 

Olsa da birileri dolamıyor senin yerin 

Yaralarımı sarmayı denemeli mi? 

Yoksa dağlayıp ilerlemeli mi? 

Ona doğru yaklaştım.

Olmadı, yapamadım 

Her gördüğüm kalpte seni aradım 

Nefesinin sıcaklığı dudaklarıma değiyordu, içimde çok garip bir his vardı ama bu güzeldi. Aniden beni kucağına aldı, şaşkınlıkla söyleyecek bir şey bulamadım ve sadece gülümsemekle yetindim. 

↝↝↝↝ Gelecek bölüm müq şeyler yapacağumm okuyun, yorumlayın, oy verin bys.

ORUSPU ~bxb~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin