↬11↫

775 24 22
                                    

İviit burada minicik bir smut olabilir ama miniminicik çok şey beklemeyin nncmvnm

Kalabalığın arasından geçip bir odaya girdik, beni kucağından indirip yatağa uzanmamı sağladı ve üzerime çıkıp dudaklarımı öpmeye başladı. Ben ise sarhoşlukla öpücüklerine karşılık verdim. Dilini ağzıma ittirip dudaklarımı sertçe emmeye devam etti. Bundan zevk alıyordum, bozulsun istemedim o yüzden ona ayak uydurmaya çalıştım. Ellerimi tişörtünün altından geçirip göğüslerini okşamaya başladım. Alt tarafını bana sürterek dudaklarını boynuma indirdi. Ellerimden tutup tişörtünü çıkarmamı sağladı ve yeniden boynumu emmeye başladı, ellerimle saçlarını okşayıp inledim. 

Boynumla biraz daha oyalandıktan sonra üzerimden kalkıp tişörtümü çıkarmam için işaret etti, tişörtümü çıkarıp yatağa attım ve kendimi ona bıraktım. Onun kollarında olmaktan çok memnundum, içim huzurla doluydu ama bu belkide içkinin etkisindendir. Pek fazla takılmayıp haretlerini hissetmeye çalıştım. Boynumdan aşağıya doğru minik hickeyler bıraktı. Son olarak göbeğimi öpüp ellerini pantolonumun fermuarına getirdi. Daha ilerisine hazır değildim, tamam güzeldi zevk alıyordum ama daha ilerisini istemiyordum. 

Kendimi geriye doğru çektiğimde sorarcasına yüzüme baktı. "Ne oldu?" 

Gözlerimi kaçırdım ve tişörtümü alıp acaleyle giydim. 

"Oflaz ne olduğunu söyler misin?" Bana öyle güzel bakıyordu ki bu zevki yarıda bıraktığım için kendime kızdım, ama artık çok geçti. 

"İleri gitmeyi istemiyorum Taha." Dışarı çıkmak için ayaklandığımda beni kolumdan tutup yeniden yatağa çekti. "Yarım kalırım seni hissedemezsem." 

Gözlerine bakıp başımla onayladım. "Kalmayalım." Bu sefer ben onun üzerindeydim, alt dudağını sertçe emerek başladım. Dudaklarında biraz oyalanıp boynundan aşağıya masum öpücükler bıraktım, neredeyse vücudunun her yerini öpmüştüm. Son olarak kasıklarına doğru öpücükler bırakıp ellerimi pantolonunun fermuarına uzattım. Tam açacaktım ki kendini geriye çekti. Ne yapıyordu bu, kendince bana meydan mı okuyordu? Şaşkınca suratına baktım, yine pis sırıtışını takınmıştı."Bu neydi şimdi?"

Alaycı bir ses tonuyla yanıtladı."Bu zevkin doruklarındayken yarım kalmak, çok berbat bir durum öyle değil mi?"

Yüzüne sinirle bakıp ayaklandım."Ne yani oyun mu oynuyorsun? Çok aptalsın."

"Aptal olan sensin Oflaz! Bu kadar içmemeliydin ve evet canım oyun istiyor." 

"Evet çok sarhoşum bu nedenle sen de beni kullanıyorsun, canın oyun mu istiyor gör şimdi kim daha güzel oynuyor." Hızla odadan çıktım onu sinir edebilecek her şeyi yapmaya hazırdım. Tişörtümü çıkarıp kenarı attım ve kalabalığın arasına girip masanın üzerine çıktım. Elime aldığım içkiyi yüzümden aşağıya döküp dans etmeye başladım. Gözüm Taha'nın üzerindeydi, şaşkınca beni izliyordu. Tek o değil herkes beni izliyordu bazıları ise etrafıma gelip dans ediyorlardı. 

Sarışın bir çocuk karşıma gelip ellerimi tuttu ve dans etmeye başladı. Ben de ona ayak uydurdum tam 10 dakika boyunca deliler gibi dans ettik. Taha ise sinirle bizi izliyordu, kıskanıyordu bunu çok belli etmişti. Bundan faydalanıp çocuğun kulağına fısıldadım."odaya gidelim." Onayladığında elinden tutup yukarı çıktım. 

Odaya girdiğimizde çocuğu öpmeye başladım o ise hayvan gibi karşılık veriyordu, dudağım acımaya başlamıştı. Kapı hızla açıldı ve Taha bağırarak içeri girdi. "Parti bitti!" Biz ise hala devam ediyorduk.

Duymamışız gibi sesini daha da yükseltti. "Parti bitti diyorum!" çocuğu benden ayırarak kapının dışına itti. Saçma sapan şeyler yapıyordu yine.

Gözlerini kapının dışındaki çocuğa dikt ive bağırmaya başladı. "Siktir git bu evden!" o ise Taha'yı umursamadan aşağıya indi. Taha bu sefer sinirle bana döndü, onu sinir etmiş olmanın mutluluğuyla sırıtıyordum. "Bu neydi şimdi?"

"Bu yanındakini kıskandırma çabası, çok berbat bir durum öyle değil mi?" Onu taklit ederek konuşmuştum, bunu haketmişti.

Soğuk bir  tavırla konuştu kendince umursamaz olmaya çalışıyordu. "Çok sarhoşsun eve git." kolumdan tutup beni kapının dışına yönlendirdi. 

Sinirle onu durdurdum. "Bırak beni." yaklaştım ve gözlerinin içine baktım. "Dinle sayın oruspu, benimleyken bir başkasına yavşayıp durma bunu görmek midemi bulandırıyor. Ve bir de asla benimle oyun oynama asla!" onu orada bırakıp odadan çıktım. Artık dengemi bozuyordu ve bunu kaldıramıyordum, ondan uzak durmam gerekiyordu. 

Kalabalığın arasından geçerken Taha'nın sesi geliyordu arkadan "Dursana bir saniye."arkamı dönüp ona baktım, elindeki tişörtümü bana doğru uzatıyordu. "Dışarı yarı çıplak çıkmayı düşünmüyorsun umarım." Derin bir nefes alıp hızla elindekini çektim. Teşekkür bile etmedim çünkü neden edeyim. Üzerime geçirip evden çıktım, daha fazla duramazdım zaten. Hem midem de bulanıyordu. 

Bugünden sonra Taha'dan hep uzak duracağım, onu görmemek bana daha iyi gelirdi. Son iki gündür dengemi bozmuştu, rüyalarıma giriyordu her yerde karşıma çıkıyordu ve ben bundan hiç hoşlanmıyordum. En iyisi uzak durmak. 

ORUSPU ~bxb~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin