Обирът

346 26 2
                                    

Събудих се в прегръдки те на Jimin. Беше толкова сладък че можех да го гледам как спи цял ден. Въпреки че не исках станах за да се оправя но чух как телефона ми звънеше за това вдигнах. Беше Кати
Аз: Ало имали нещо.
Кати: Днес не идвай на работа.
Аз: Защо , какво е станало.
Кати: През ноща някой е проникнал в магазина и е откраднал всчичко, даже и е счупил камерата и няма да знаем кой е бил.
Аз: Ако искаш да дойда да ти помогна с нещо.
Кати: Не спокойно, полицията е тук.
Аз: Е добре.
Кати: Чао
Аз: Чао.
Защото нямаше да ходя на работа се върнах отново при Jimin и легнах до него. Но не можах да заспя чудех се кой ли е проникнал в магазина. Докато мозъчето ми се напъваше усетих как Jimin се събужда.
Jimin: Скъпа защо не си на работа.
Аз: Ами Кати ми се обади и ми каза днес да не ходя.
Jimin: Имали нещо?
Аз: Ами някой вчера е влязъл в магазина и е откраднал всичко.
Jimin : Спокойно полицията ще го залови. Искаш ли днес да утидем някъде?
Аз: Ами може, но къде
Jimin: Искаш ли на лунапарк.
Аз: Да супер. Ти отиди да се оправиш а аз ще направя закуска.

След около 20 минути закусихме и тръгнахме с колата на Jimin.По пътя си пуснахме музика и пяхме с цяло гърло , сигурно са ни чули и на марс .

Когато стигнахме Jimin ме задърпа към всички атракции . Цял ден се забавлявахме докато не видях до едно магазинче мъж с качулка да сочи пистолет към продавачката. Исках да помогна затова оставих Jimin за малко и отидох .
Бях в гръб към човека затова го ритнах а той падна от болката. Не можех да повярвам та това беше......

Така ето ме с нова глава. Надявам се да ви бъде интересно да ми четете бозичката 😂💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Love for two (Завършена)Место, где живут истории. Откройте их для себя