Гледна точка на Jimin.
Станах от така удобното ми легло, до мен беше Лиса беше толкова сладка като спи, но искам не искам трябваше да я събудя.
Целунах я по челото, не помръдва.
Целувам я по устните, не помръдва.
Тогава се сетих какво можеше да я събуди. Бързо отидох в кухнята и направих едни палачинки защото знаех, че ги обожава.
Когаго бях вече готов ги занесох в спалнията и ги оставих върху леглото.
Аз:Скъпа , събуди се има палачинки.
Тя веднага си отвори очите и нападна палачинките а аз се смях през цялото време.Когато видя ,че се смея тя ми метна един заплашителен поглед и тогава вече и двамата се засмяхме.Гледна точка на Лиса .
Нежният глас на Jimin и аромата на вкусни палачинки ме събудиха. Веднага ги нападнах все едно никога досега не бях виждала палачинки.
След като ги изядох трябваше да се изкъпя и да се преоблека в дрехи различни от пижамата ми.
След като бях готова с всичко Jimin ме задърпа към колата , дори не знаех на къде отиваме.Той запали колата и потеглихме, през две минути го питах: Кажи ми къде отиваме.
Той ми отговаряше : Ще видиш след малко.
По едно време колата спря , погледнах през прозореца и видях ,че бяхме на някакъв плаж.
Погледнах го супер объркана а той ми отвърна с мега мазен поглед .
Веднага се обърнах, можеби защото ме беше леко срам и след няма и една минути усетих ръцете му върху талията ми. Той ме обърна и ме целуна . Стояхме така цели 10 минути докато не усетих че той бавно се откъсваше от мен.
Jimin:Ела с мен.
Аз:Но къде?
Jumin: Във водата
Аз: Но аз нямам бански.
Jimin: Той не ти трябва.
Бавно ме съблече докато не останах съвсем гола, добре че на плажа нямаше никой.
След като и той се съблече ме вдигна булченски и ме понесе в водата.Започна да ме целува докато изведнъж не усетих ръката му която бавно се спускаше към интимното ми място.
Знаех какво целеше затова се отдръпнах от него. Не че не ми беше приятно а просто не беше мястото в водата.
Той ме погледна супер объркано
Jimin: Но защо?
Аз:Защото не е мястото в водата .
Jimin: Ох добре.
Той сложи тъжната усмивка на лицето си , стана ми малко гадно.Аз:Ще има изненада, но само ако ме хванеш.
Започнах да плувам, колкото бързо можех.Знам къса е главата но нямам муза.Надявам се да ви хареса 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
BẠN ĐANG ĐỌC
Love for two (Завършена)
Lãng mạnЧетете и ще разберете 😍 Това е една абсолютна тъпня която понякога искам да изтрия 🤣🤷🏼♀️👌