.

26 9 8
                                    

MEDYA:BERK

Güne yine alarmıma küfrederek başlamış, okulu lanetliyordum. Sınav haftası da yaklaşıyordu. E bende de durumlar depresyon mood=on oluyordu.

Alarmı kapatıp lavaboda işlerimi halledip, mutfağa indim. Annem ve babam uyanmamışlardı. E tabi sabahtan akşama kadar emekli deniz anası gibi yatıyorlardı. Emekli oldukları kesindi ama Deniz değil Dora anasıydı. Neyse.

Normalde olsa onları uyandırırım, ama bugün sessiz sedasız hazırlanıp çıktım.

Birkaç bildirim vardı, ama bakacak havamda değildim. O yüzden bir şarkı açıp, kulaklığımı taktım.

Okula neredeyse gelmiştim. Bahçede tek tük öğrenci kalmıştı. O sırada zilin çalmasıyla hızlandım. Ders fiziki ve geldiğim halde yok yazılmak berbat bir duyguydu. Dar koridorda koşmaya başladığım. Birine çarpıp yere düşmemi saymazsak, süper Mario kadar iyiydim. Bir el tutmamız bekler gibi bana uzatıldığında, tutup kalktım. Bu çocuğu daha önce görmüştüm. Genellikle Selin ve Berk'e gittiğimiz kafelerde, takılıyordu.

"İyi misin Dora?"

"İyiyim de adımı nereden bil-"

"Mert ben."

Elini uzattığında sıktım.

"Dora." dedim. Gülümseyerek yanımdan ayrıldığında, 12-A sınıfına girdiğini gördüm. Benden üst sınıflardan birinin adımı bilmesi garip gelmişti. Çocuğun arkasından bakarken, fizikçiyi tamamen unutmuştum.

Koşarak sınıfa gittiğimde hoca daha gelmemiş, Selin ve Berkte yine aynı şekilde kavga ediyorlardı. Artık alışkanlık haline gelmişti onlarda bu durum.

"Yemin ederim piercingini koparır başka bir yerlerine takarım Berk!"

"Yine ne yaptım ben ya!"

"Sus!"

Berk sinirle homurdanıp yanıma geldi.

"Nefes alsak batıyoruz aq."

"Takma." dedim omzuna vururken. Selinse bana şiddet içeren bakışlar atıyordu. Sırama geçip fizikçinin gelmesini bekledim.

Dersler ne ara geçti anlamadım ama benim tahtaya 'öküzün trene baktığı gibi' baktığım kaçınılmaz bir gerçekti.  Galiba artık ders çalışmam gerekiyordu.

Ders çalışma işini erteyip, zilin çalmasıyla ayaklandım. Hızlıca cantamı toplayıp sırtıma taktım.

Koridorda kimseye çarpmamaya dikkat ederek yürümeye çalışırken Eda hocanın bana seslenmesiyle durdum.

"Dora, bir sorun mu var kızım. Derslerde pek iştahlı değilsin."

Haklıydı.

"Hocam bu aralar pek kafamı toparlayamıyorum. Merak ettmeyin toparlarım."

"Ben yardım edebilirim."

Gelen sese doğru döndüğümde sesin sahibinin Mert olduğunu gördüm.

"İyi fikir oğlum, o zaman bundan sonra beraber çalışın."

Her ne kadar Eda hocaya karşı çıkmak istesemde, en sevdiğim hocalardan biriydi. O yüzden onaylarcasına kafamı salladım,ardından uzaklaşmaya başladım.

"Dora! İki dakika konuşalım mı?"

Mert'in de peşimden geldiğini görünce ona döndüm. Yüz hatları ben burdayım dercesine belirgindi, aslında yakışıklı çocuktu.

"Olur."

Okul bahçesindeki bir banka oturduğumda yanıma oturdu.

"Ders çalışacağız ya eğer istemez-"

"Sorun yok Mert. Benim için de iyi olur aslında."

Gülümseyerek bana baktığında bende gülümseyerek karşılık verdim.

"O zaman yarın okul çıkışında çalışırız."

Kafamı aşağı yukarı salladığımda ikimizde gitmek için ayaklandık. Yarın okul çıkışı okulun yakınında bir kafede buluşmak için anlaşmıştık.

Evin bahçesine geldiğimde, içeriden yüksek sesler geliyordu. Adımlarımı hızlandırdım ve açık olan kapının yanında durdum. Annem ve babam hararetli bir şekilde tartışıyorlardı.

"Onu imzalayacaksın! Anlaşmalı olacak ki kısa sürsün. Rol yapmaktan sıkıldım!"

Babam anneme öyle bir bağırıyordu ki, caddedeki insanlar bile duyabilirdi. Annemse elinin tersiyle gözyaşlarını sildi.

"İstemiyorum."

Rol yapmaktan sıkıldım demişti. Bu zamana kadar mutlu aile rolü mü yapmışlardı?

Daha fazla bu görüntüye dayanamayacağım için koşarak uzaklaştım. Nereye gittiğimi bilmiyordum ama buradan uzaklaşmam gerekiyordu.

Rüzgara karışan gözyaşlarımı elimle sildim. Hava epey kararmıştı ve ben bir parka gelmiştim. Kendimi çimenlere attığımda rahatladığımı hissetmiştim. Ama kesinlikle birine ihtiyacım vardı. Gözyaşlarım küçük hıçkırıklara yoldaşlık ederken olanlara anlam vermeye çalışıyordum. Hepsi rol müydü? Abim biliyor muydu? Niye ayrılmak istiyordu babam?

Oturur pozisyona geldiğimde arkamdan birinin sarıldığını hissettim.

"Şşş, geçecek."

SİZCE BU KİM?

MERT'İ SEVDİNİZ Mİ?

SELİN VE BERK'İ SEVİYOR MUSUNUZ?

ANONİMİ SEVİYOR MUSUNUZ?

VOTE VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN LÜTFEEEN 🔹❤️

VAZGEÇ'textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin