Medya>Dora
Yaklaşık bir saat kadar kafede oturmuş dedikodu yapıyorduk. Bir garson gelip masamıza çilekli pasta bıraktığında "Biz sipariş etmedik?" dedim bir yanlış anlaşılma olduğunu düşünerek. Ardından garson "Telefonunuza baksanız iyi olur" diyip yanımızdan uzaklaştığında Berk ve Selin'de en az benim kadar şaşkındı.
Telefonumu çantamdan çıkarıp mesajlara girdim.
Bilinmeyen numara: Afiyet olsun:)
Gözlerim fal taşı gibi açılırken, şokla yazdım.
Dora:Amacın ne? Bunu yemeyeceğim.
Gelen mesaja bakmadan pastadan bir çatal aldım. Çilekli pasta benim zaafımdı. Herşeyi biliyordu!
Bilinmeyen numara : Bunu tam 10 saniye sonra yiyeceksin..
Beni çok iyi tanıyordu.
Dora:Sadece israf olmasın diye yiyorum.
"Kızım kim göndermiş?" Berk ve Selin'in burada olduğunu unutmuştum. Mideme inen yüce çilekli pasta aşkına! Sen nelere kadirsin?
Onlara umursamazca " Bir arkadaş" dedim ve telefonuma dondüm. Meraktan kudurduklarına emindim ama onlarda üstelemeyip içeceklerini içmeye devam ettiler.
Bilinmeyen numara:Ben de boştayım, hani israf olmamı istemezsen falan...
Dora:Höst
Bilinmeyen numara: Seni seviyorum
Bir anda attığı mesaj garip gelsede, onu merak etmiştim. Ben ekrana emekli deniz anası gibi bakarken bir mesaj daha attı.
Bilinmeyen numara: Böyle beni terslemeni.
Bilinmeyen numara: Sinirlenince çatılan kaşlarını.
Bilinmeyen numara: Alt dudağını büzüp çocuklaşmanı.
Bilinmeyen numara: Dinlediğin şarkıları.
Bilinmeyen numara : Seni odandaki Justin Bieber posterini rağmen seviyorum.
Sondaki mesaj beni güldürsede, onun sevgisine karşılık veremediğim için kötü hissetmiştim. Bu zamana kadar çok sevgilim olmamıştı. Bir elin parmaklarını geçmezdi. Belki karşıma çıksa bir şans verebilirdim diye düşündüm. Belki...
Dora:Odamdaki posteri nereden biliyorsun lan!
Bilinmeyen numara:
Dora:Lan!Dora:Sen ruh hastası mısın aq! Odamda ne arıyordun?
Bilinmeyen numara: Odana girmedim. İki yıl önce justin Bieber fan hesabında paylaştın bunu.
Bilinmeyen numara:Kızarınca çok tatlı gözüküyorsun.
Hızla etrafıma bakındım. "Aq salağı sanki bulacaksın." diyen iç sesimi susturup, telefona döndüm.
Dora:
Bilinmeyen numara:
Konuşmadan çıkıp Berk'lerle biraz daha sohbet ettim. Birkaç saat daha takıldıktan sonra eve gitmek için vedalaşıp, ayrıldık. Eve doğru yürürken, aklımda sadece anonim vardı. Hakikaten adı neydi bunun?
Sordum.Dora: Bir adın var mı?
Bilinmeyen numara: Belki...
Bu belkiler canımı sıkmaya başlamıştı. Herşeye belki diyordu anasını satayım.
Dora:Ne diye sesleneyim sana *belki* mi?
Bilinmeyen numara:A de.
Dora:Neden? İsmin A ile mi başlıyor.
Bilinmeyen numara:Alfabenin ilk harfi ya ondan.
Dora:Kimsin sen? Erkek misin? Belki lezsin?
Bilinmeyen numara:
Bilinmeyen numara :Yeterli mi?
Dora: efet.
"Hassiktir, gözlerim bayram etti be. Afeeet lan bu." iç sesime kafamı evet anlamında sallayarak katıldığımı gösterdim. Madem bu kadar yakışıklı niye karşıma çıkmıyordu ki?
SİZCE NEDEN KARŞISINA ÇIKMIYOR?
BÖLÜMÜ SEVDİNİZ Mİ?
SİZCE ANONİM Mİ BU FOTODAKİ?