Höst

43 14 12
                                    

BAŞLADIĞINIZ TARİHİ BURAYA BIRAKIN❤️

Annemin zorla götürdüğü düğünden dönmüş, odamda kırmızı askılı, dizlerimde biten elbisenin fermuarıyla uğraşıyordum. Hayır yani filmlerdeki 'beyaz atlı prens' neredeydi. Gerçi şansım dönse götüme girerdi benim.

Düşüncelerimden telefonumun titremesi sayesinde kurtuldum ve telefonu elime aldım. Bilinmeyen bir numaradan geliyordu mesaj.

Bilinmeyen numara: Hayır benim için hava hoşta, sen yinede fermuarı indirmeden perdeyi kapat:)

nE?

Hızla etrafıma bakındığımda'Salak sanki çocuk odandayım dedi aq.' diyen iç sesime hak verip pencereye koştum. Ve ardından bir mesaj daha geldi.

Bilinmeyen numara: Sen bu kadar salak değildin ya?

Cevap verme isteğimi ileri dakikalara almış, camdan dışarıyı izliyordum. Kimsenin olmadığına emin olduktan sonra, perdeyi kapattım ve yatağa uzandım. Telefonu alıp yazmaya başladım.

Dora:Höst

Yazdığımı kendim idrak edemeden 'yazıyor...' yazısını görünce şok oldum. Ve mesaja baktım.

Bilinmeyen numara: Cevap veren ağzını yerim.

Dora:Elimle yazıyorum yalnız.

Bilinmeyen numara:Ben ağzını yemek istiyorum

Dora:Tövbe.

'Lan sen niye bu çocuğa cevap veriyosun aq Malı? Çocuk sapık seni dikizliyor, sen de cevap veriyorsun. Ben olsa-'

İç sesime "Lan ben senim zaten!" diye bağırdıım. Neyse ki annem, babam uyumuş abimde arkadaşlarıyla ders çalışmak için dışarıdaydı.

Dora:Lan yeni dank etti. Sen beni mi gözetliyorsun it oğlu it!

Bilinmeyen numara: Sapık mıyım ben?

Yazdığına iç sesim de bende 'evet' dercesine başımı salladığımda gelen mesaja kaydı gözlerim.

Bilinmeyen numara:Evet öyleyim.

Dora: Sana acayip imrendim şuan.

Bilinmeyen numara: Neden? 

Dora:Hayır akıl yok, fikir yok. Oh mis.

Bilinmeyen numara : kalbim;çıt Gözyaşım; şıp şıp   su sesi dlop dlop vatırsound

Dora; Ösödldğwüqöxöx

Dora:Bu arada kimsin lan sen lafa tuttun beni. Evimin önünde ne arıyorsun?

Bilinmeyen numara:Çünkü seni seviyorum

Dora:Tm

Bilinmeyen numara:

Yine benimle dalga geçen biri olduğunu düşünmüş ve ciddiye almamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yine benimle dalga geçen biri olduğunu düşünmüş ve ciddiye almamıştım. Bilinmeyen numarayı engelleyip, pijamalarımı giydim.

~~~

Sabah telefonumun alarmıyla, zorlada olsa yatakta doğruldum. Birkaç dakika boş boş halının desenlerini inceledim. Bunu yapmayan var mıydı?

Annemin uyuşturucu operasyonu basmış gibi odama dalmasıyla yerimde sıçradım.

"Yakaladım seni!" dedi gözlerini bana kenetleyip. "Kaç kare var halıda?" anneme gözlerimi devirerek "82 galiba."

"Helal kız." dedi ve okulu hatırlatıp merdivenlere yöneldi. "Murat bak en azından saymayı unutmamış."

Annemin babama yaptığı 'Ders çalışma' üzerine kurulu olduğunu düşündüğüm espriye gözlerimi devirmekle yetindim.

Lavaboya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra, saçlarımı tarayıp okul formalarımı giydim. Hızla bir kapatıcı uygulayıp, gözümün altındaki, uykumu alamamamdan dolayı oluşan morlukları kapattım.

Abim, annem ve babam masada oturmuş beni bekliyorlardı. Yanlarına gidip ağzıma birşeyler tıkıştırırken, ders konusuyla ilgili birşeyler söyleceklerini bildiğim için kapıya yöneldim. Abim Sinan'a el sallayıp çıktım.

Kulaklığımı taktım ve yürümeye başladım. Ve dünki bilinmeyen numaranında engelini kaldırmıştım. Niye mi? Canım sıkılmıştı.

Bilinmeyen numara: Slm tnsşblr myz?

Yazdığı şeylere gülerken, ona aklıma gelen ilk soruyu sordum.

Dora: Gerçekten beni mi seviyorsun?

Bilinmeyen numara: Senin Cem Adrian sevdiğin kadar çok.

Yazdığı şeyle durakladım, Cem Adrian hastası olduğumu bilmesi garip gelmişti. Çünkü bunu çok yakınlarım dışında kimse bilmezdi.

Dora : Niye karşıma çıkmıyorsun? Seni tanıyor muyum? Bizim okulda mısın?

Ard arda sorduğum sorulara cevap hemen gelmişti.

Bilinmeyen numara : Çünkü sende bana aşık olduğunda karşına çıkacağım. Belki...

Belki diğer iki soruyu kaplıyordu. Cevap vermemesi sinirimi bozsa da çakrırmadım.

Dora: Görmediğim birine  aşık olacakmışım?

Bilinmeyen numara: Evet?

Dora:

Dora:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
VAZGEÇ'textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin