Bölüm 7: Dünyanın En Güzel Hissi

158 18 32
                                    

"Hayat koyu bir balgam, sert bir pornoydu dün. Bir tuzağa kaptırmıştım kendimi ama eminim Tanrı var bugün."

1 hafta sonra..

"Rahatsın, değil mi?" Ali bir Selin'e bir de kardeşi Hayat'a bakıyordu. Hayat'sa elindeki telefonuyla oynuyor, onu duymamazlıktan gelmeye çalışıyordu. Bunun mümkün olmadığını biliyordu ama denemekten ne zarar gelirdi ki? Yinede ablasını üzmek istemeyerek kafasını olumlu anlamda salladı. Ablası ve onun yanında gezen bu adamın ısrarlarına dayanamamış ve bu eve gelmişti. Ali'nin ailesinin evine. Nazlı'ysa küçük kardeşinin yurtdışındaki evine gitmişti ve dönmeyi de düşünmüyordu. Selin kısa bir süre kardeşine göz attı ve Ali'yi kolundan tutup çekiştirerek odadan çıkardı. Hayat'ın sarı saçlarının kıvırcık tutamları başının iki yanına düşmüştü ve o kadar masum gözüküyordu ki.. Nazlı ikizi Selin'in aksine Hayat'ı hep kıskanmıştı. Onu sevmiyor değildi ama, anne ve babasının hatta ikizinin bile ona olan sonsuz şefkatini kıskanıyordu.

"Biliyorsun.. Hayat, biyolojik ailesini bulmak istiyor. Belki baban yardım edebilir. Tabii etmek istemezse anlarım."

Ali gülümseyerek Selin'in baktığı yere dikti gözlerini. Bu genç adamı sevmişti aslında.

"Ben daha ne kadar bu herifin evinde kalacağım?"

Selin, kardeşinin herif diye bahsettiğinin Ali olduğunu bildiği için gülmeye başladı. "Biraz daha küçük prens, biraz daha.."

Ali de gülümsediğinde söylediklerine hiç alınmıyordu. Onu bu evde Selin istediği için tutuyordu, sırf Selin üzülmesin diyeydi her şey. Ali kafasını sallayıp tekrar gülümsedi. "Ben bizzat ilgileneceğim, merak etme."

...

"İyi de niye baba? Kim neden böyle bir şey yapar ki?"

Haluk Bey'de neden olduğunu bilmiyormuş gibi omuzlarını silkti ve oğluna baktı. O da bilmiyordu. Kim neden oğluna böyle bir şey yapardı ki?

"Bilmiyorum Ali.. Sildirecek misin?"

Ali oturduğu çimenlikten kalktı ve derin bir nefes alarak temiz havayı içine çekti. Bu temiz hava ve hafif soğukluk ona çok iyi gelmişti. Neden bilmiyordu ama bu soğukluk ona çok iyi hissettiriyordu ve sanki bu havadayken yuvasında gibiydi.

"Hayır. Çünkü biliyorum, bana bu dövmeyi yapan kız yakınımda.. Yakınımda değilse bile bana yakın olmaya çalışıyor. Bunu yapmasının başka bir sebebi olabileceği sanmıyorum."

Neden o koca gözlü kıza sinirlenemiyordu? Neden onu bulmak istiyordu ki? Kafası çok karışıktı. Babasını orada bırakarak biraz daha ilerledi.

"Eve gitmek istiyorum.. Dinlenmek.."

***

"Bu müzik sesi de ne?"

Haluk Bey henüz eve girmemişken bile gelen ağır rap müzik sesiyle donakaldı. Yıllardır bu evde sadece klasik müzik ve opera duymuşken, şimdi tekrardan Ali'nin ergenliğine dönmüştü. O da böyle delicesine rap müzikler dinlerdi.

"Yeni nesil artık Cartel dinlemiyor, ha?"

Ali babasının sorusu üzerine kahkaha atarak cebindeki anahtarı çıkardı ve kapıyı açarak eve girdi. Müzik sesi ciddi derecede dayanılmaz bir hâl almışken, annesinin bu sese nasıl dayandığını merak etti.

"Anne?" Var gücüyle bağırıyor, annesini nasıl bir halde bulacağını düşünüyordu. Haluk Bey, üzerini değiştirmek için odasına gittiğinde, Ali'de sesin kaynağına yani Hayat'ın odasına gidiyordu. Kapı sonuna kadar açıktı ve Hayat yatağın üzerine uzanmış tabaktaki meyveleri yiyordu. Hemde yanında Sevilay Hanım'la birlikte.. Ali şaşkınca bir annesine bir de müzik zevklerinin aynı olmasına şaşırdığı bu genç adama bakıyordu.

Kupa Kızı // AlSelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin