Bölüm 3 Savaş

448 21 0
                                    

Önceki bölümde...
Uğurböceği nederede?Ona ne yaptın? Neden gelmiyor?
Çünkü şuan ona bakıyorsun.
Bu bölümde...
Karakedi bu sözleri duyunca şok geçirdi. O Leydisini Hawkmoth akumatize mi etmişti? Onu nasıl kurtaracaktı?
Eğer o uğurböceği ise akumayı kim temizleyecekti.Ya da süperkahraman arkadaşlarına kim mucizeleri verecekti?
Karakedi-
Ne?! Uğurböceği Hawkmoth'u yenebilirsin.Onunla savaş.
Hawkmoth-
Hmm. İlginç demek Uğurböceği o okul kızıymış. Bu sefer kazanacağım!!
Leydi Şanssızlık-
Hayır kedicik bu benim ve savaşmak istemiyorum. Senin de canını yakmak istemiyorum sadece bana mucizeni ver.
Hey bu alternetif evrende Karakedi çoktan Usta Fu ile tanışmıştır.
Karakedi-
Hayır! Bu olamaz bu sen değilsin. Yardım getireceğim.
Ve Karakedi çatıların üzerinden zıplayarak Usta Fu'nun evine girdi.
Usta Fu-
İçeri gel Karakedi.
Karakedi-
Usta Fu Uğurböceği akumatize edildi.Onu durdurmak için yardıma ihtiyacım var. Rena Rouge,Carpace,Viperion,Kral Maymun kim?
Usta Fu-
Carpace nino,Viperion Luka,(soyadlarını bilmiyorum o yüzden :) ) Alya Rena Rouge bu mucizeleri onlara ver ve dikkatli ol.
Karakedi-
Olucağım...
Sonra Karakedi sırayla herkese mucizeleri verip Leydi Şaanssızlığ'ın karşısına çıkar...
Leydi Şanssızlık-
Tekrar hoşgeldin Karakedi görüyorum ki bana daha fazla mucize getirmişsin.Der ve savaşa hazırlanır.
Karakedi-
Seni geri getireceğiz leydim...
  Sonra savaşa başlarlar önce Carpace kalkanını Leydi Şanssızllığa vurmaya çalışır fakat Leydi Şanssızlık onun saldırısını bloke eder ve kalkanını alır. Tam o sırada Karakedi sopasıyla saldırır fakat Leydi Şanssızlık Carpace'nin Kalkan'ı ile sopayı bloke eder.Sonra Carpace ile Rena Rouge aynı anda saldırır fakat Leydi Şanssızlık yine bloke eder. Sonra ikisine de aynı anda tekme atar. Karakedi o anda saldırır fakat Leydi Şanssızlık yine bloke eder.Ve yumruk atar. O sırada Maymun Kral darbe atmaya çalışır fakat Leydi Şanssızlık yine bloke eder.O sırada Kraliçe Arı bağırır "ZEHİR"
Ve saldırı ancak Leydi Şanssızlık dikeni Carpace'a saplar.Carpace bayılır Viperion  saldırır fakat Leydi Şanssızlık yine darbeyi kurtarır.
Sonra Karakedi durumun gerçekten kötü olduğunu anlayıp sonra buluşup plan yapmak üzere ayrılır ve diğer tüm süper kahramanlar onu takip eder .Sonra bir yer de buluştuklarında.
----------------------------------------------
Bu bölüm bu kadar saygılar.

Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin