Bölüm 2 Akumatize

523 18 2
                                    

Herşey Marinette için kötü gidiyordu. Kimse ona inanmıyordu. Yani Lila söylediğini yapmıştı.
(Bu hikayede henüz çıkmamış olan Viperion( luka yılan mucizevi adı yılan mucizevi [ süper güç yok ve bir tür ]) (Kim maymun mucizesi [güç yok ] adı var  adı Myöun kral yani onlar da var henüz Türkiye'de yok ama İngilizce var.Ve hikayeye onları da koydum)
Yaklaşık 5 gün sonra 1. ders...
Alya-
Öğretmenim be şikayetçiyim sınıf başkanımızı değiştirmek istiyorum
Milen-
Evet Alya haklı sınıf başkanı Marinette değil Lila olmalı.
Yaklaşık olarak tüm sınıf-
Bende aynı düşüncedeyim
Marinette-
Bana uyar, açıkçası istiyorsanız öyle olsun.
Sonra sınıf başkanı Lila ilan edildi.Ona Adrien dışında kimse inanmıyordu.( Tabii Luka'da var ama olaydan haberi doğal olarak yok)Sonra Adrien okul çıkışında Marinette'i yakaladı.
Adrien-
Hey Marinette sana birşey sorabilir miyim?
Marinette-
Tabii Adrien!
Adrien-
Acaba Lila'nın söyledikleri doğru mu?
Marinette-
Tabii ki de değil sadece yalan söylüyor.
Sonra Marinette'in yanına gelip:
Alya-
Adrien boşuna uğraşma yalan söyleyen o! O gerçek kötü!
Sonra Marinette hızla eve doğru gözyaşlarını korumaya çalışarak koştu. Annesi ve babası ne olduğunu sorsa bile o cevap vermayip yalnız kalmak istediğini söyledi.
Tikki-
Marinette lütfen üzülme yoksa akumalanıcaksın.
Marinette-
Boşver tikki uğraşmak istemiyorum bil...
Tam o sırada bir akuma onun küpelerine girdi ve bir ses konuştu...
Hawkmoth-
Ben Hawkmoth ve bundan sonra senin adın Lady Şanssızlık olucak fakat bunun karşılığında da senden Uğurböceği ve Kara kedinin mucizelerini istiyorum bir anlaşmamız varmı Lady Şanssızlık ?
Marinette-
Hayır... Sen kötüsün seni yenicem.
Hawkmoth-
Zayıfsın karşı koyamazsın itaat et!
Marinette -
Hayır...
Hawkmoth-
Sana itaat et dedim!
Marinette-
Tamam Hawkmoth...
Sonra kabarcıklar Marinette'nin vücudunu sardı ve ona normalde giydiği kostümün tam tersini verdi.
----------------------------------------------
Adrien televizyonda haber izliyordur ve yeni bir akumanın orataya çıktığını söyledi.
Lady Şanssızlık-
Karakedi  diğer tüm süperkahraman arkadaşların ile ortaya çık yoksa Paris'i gözlerinizin önünde yıkarım!
Adrien-
Plagg bu kötü bir duruma benziyor. Plagg pençeler!
Sonra Adrien Karakediye dönüştü be Eifel kulesinin tepesine çıktı. Ardından Lady Şanssızlık ortaya çıktı:
Lady Şanssızlık-
Gel pisi pisi gel de oynayalım.
Karakedi-
Herkimsen bu akumayı yenebilirsin sadece kötülüğün seni ele geçirmesine izin verme.
Lady Şanssızlık-
Hayır kedicik ben bunu istedim şimdi gel buraya!
Lady Şanssızlık ile Karakedi uzun bir süre savaştı fakat uğurböceğinin gelmediğini görünce korktu.
Karakedi-
Uğurböceği nerede? Ona ne yaptın? Neden gelmiyor?
Lady Şanssızlık-
Çünkü şuan tam olarak ona
bakıyorsun.
İşte bu bölüm bu kadardı 375 kelime vay be! Sizce ne olucak? Bu arada unutmuşum Luka'nın süper eşyası var bir lir kullanıyor.Kimin de bir tür sopası var.Umarım beğenirsiniz.
Maymun kral bu şekilde

Maymun kral bu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Viperion bu şekilde

Viperion bu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin