Bölüm 12 Son

268 17 3
                                    

Önceki bölümde...
Görev başarılı. Hawkmoth yenildi.
Bu bölümde...
Nadja Chamak-
Uğurböceği ve onun süper kahraman arkadaşları Hawkmoth'u yendi. Baskında yaklaşık olarak 16 kişi yaralı 5 ölü var. Ve Karakedi doğru bilmiş. Hawkmoth Gabrilel Agreste çıktı. Ve onun yardımcısı olan Mayura ise ona hizmetçi olarak çalışan Nathalie adındaki kişi çıktı. Şimdi belediye başkanı bir açıklama yapıcak.
Başkan Burjuva-
Paris'i kurtardıkları için Uğurböceği'ne, Karakedi'ye, Viperion'a, Kraliçe Arı'ya, Kral Maymun'a, Rena Rouge'a Carpace'a büyük bir teşekkür borçluyuz. Bundan sonra bugünü Zafer Bayramı olarak kutlayacağız. Be aynı zamanda Parisin ortasına Kahramanlarımızın heykelleri yapılacak. Çok teşekkürler. Ve iyi Zafer Bayramları dilerim.
—————————————————————————————————————————————————————————————
2 gün sonra...
Her kahraman mucizeleri ile Usta Fu'nun evine gitti. Çünkü Usta Fu onları çağırmıştı. Herkes sırayla geldi.
Usta Fu-
Yakın zamanda Hawkmoth yenildi ve bu demektir ki sizin mucizevi kahramanlar olarak işiniz kalmadı. Şimdi sizden mucizeleri rica ediceğim. Önce sen gel Uğurböceği.
Uğurböceği tekrar detransfe olur ve konuşur.
Seni özleyeceğim Tikki...
Tikki-
Bende seni sen çok iyi bir Uğurböceğiydin. Sen olmasaydın Paris bu durumda olmayacaktı.
Marinette-
Saol tikki... Elveda.
Sonra herkes kwamilerine veda eder.( tabii kimse birbirini görmez. ) Sonra çıkışta Adrien Marinette'nin yanına gider ve konuşur.
Mari benim sevgilim olur musun?
Marinette-
Tabii ki Adrien der. ve öpüşürler.kendimden utanıyorum xd.
—————————————————————————————————————————————————————————
Zaman geçer ve Adrien ile Marinette, Alya ile Nino ,Millene ile İvan, Juleka ile Nathaniel, Kim ile Chloe, Luka ile Kagami, Rose ile Prens Ali evlenir. Adrien ve Marinette'nin 2 çocuğu olur. Arada bir Kwamilerini ziyaret ederler. Chloe daha iyi biri olur. Marinette ünlü bir moda tasarımcısı, Nino ünlü bir DJ, Adrien ünlü bir manken, Kim ünlü bir Atlet, Chloe de ünlü bir manken, Luka ünlü bir şarkıcı, Kagami eskrim koçu olur. Hayat hekes için harikaydı. Tabii Gabriel ile Nathalie için hayat kötüydü 50 yıl hapise girmişlerdi. Usta Fu ne yazıkki 120 yaşında öldü. Sonra Marinette yeni kwami koruyucusu oldu ve Marinette ile Adrien'nın çocukları Karakedi, Uğurböceği görevine geçer.
Adrien-
Leydim! Bana yemek konusunda yardım eder misin?
Marinette-
Tabii kedicik...
Umarım seversiniz. Ben en son baktığımda 13 kişi olmuştuk. Umarım daha çok kişi olur. Ve bu hikayeden sonra planım bir tane daha ama daha iyi olan bir Akumatize Marinette hikayesi yazmak. Saygılar...

Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin