Önecelikle o okuyan 5 kişiye çok teşekkür ederim. Yakında bir tane daha hikaye yayınlayacağım. O da bir akumatize Marinette hikayesi olucak. Fakat bu sefer daha uzun daha iyi ve 3. Sezon olmadan yapıcağım bu ya da sonraki bölüm kesinlikle son olucak. Neyse umarım beğenirsiniz saygılar...
Uğurböceği tüm kahramanlara uğrayıp onlara mucizelerini verdi. Ve saat 23.30'du. Herkes hazır bir şekilde bekliyordu.
Polisler yerini almış birtek Uğurböceği yoktu. Sonunda o da geldi.
Polis Rogers-
Uğurböceği sen ... Akumatize olmamış mıydın? Ben ve tüm polisler seni bir daha kahraman olamazsın diye düşünmüştük.
Uğurböceği-
Evet olanları biliyorum... Fakat akumadan kurtuldum. Ve tekrar normale döndüm lütfen kimlik konusunu açma.
—————————————————————————————————————————————————————————————
Hawkmoth-
Yakında bir sürü duygu var . Demekki baskın fikrim gerçekmiş. Nathalie Mayura olarak görevine hazırlan.
Nathalie-
Tabii efendim.
Ardından Nathalie Tavuskuşu mucizesini alır. Sihirli sözleri söyleyip dönüşür. Savunmada yerini alır. Beklemeye başlar. Tabii Adrien arkadaşında kalıcağını söyleyip çıkmıştır. Marinette ise bu akşam Alya'ya gideceğini söylemiştir.
Ardından polis kapının kilidini açmak için hacker aletleri kullandı. Bilirsiniz filmlerde olur kilide takarlar kilit patlar, kasa veya kapı açılır. Kapı açıldı polisler S.W.A.T. Kalkanları ile içeri sessizce yürüdü, içeri fenerleri ile aradı. Fakat Gabriel Agreste'i bulamadılar. Çünkü o gizli odaya saklanmıştı. Ve Mayura'ya sessiz ol işareti yapmıştı.
Polisler radar sayesinde gizli odayı buldu.
S.W.A.T. asker-
Efendim bir gizli oda bulduk. İçeride birinin olduğu gözüküyor. Tamam.
Polis Rogers-
İlginç gözüküyor, daha fazla asker yolda. Beklemede kalın. Tamam.
Yeterli polis geldi. Herkes gizli odaya girme yolunu arıyordu. Sonunda bir polis buldu; "Gizli odanın girişi bu taşı çakince çalışıcak. Herkes yerine. Tamam." Ardından kapı açılır. İçeride kelebekler ile yan yana duran Hawkmoth görünür ve polisler bağırır."Gabriel Agreste diğer adıyla Hawkmoth , insanları süper kötülere dönüştürmekten tutklusun ellerini başını üstüne kaldır ve mucizeyi bize ver. Bu bir emirdir." Hawkmoth sinsice bir şekilde gülümser ve o zaman gelin beni tutuklayın der ve ellerini kaldırır. Polisler ona doğru ilerler fakat gölgelerde gizlenmiş olan Mayura onlara arkadan sinsice gelir ve bir süper kötü ile yan yana geldiği için korkan bir askerin silahına bir kötüleşmiş tüy atar.
Ve ortaya metalden yapılma bir canavar çıkar. Ve her iki elinde de silah vardır. Polisler onu gördükten sonra ona silahlar ile taramaya başlarlar. Fakat ne kadar tüm mermileri tutturmuş olsalar bile canavar metalden yapıldığı için hiç canı acımaz ve silahları polislere doğrultur. Ve silahları ateşlemeye başlar. 2 polis dışında herkes kalkanını siper edip kendini korur o 2 polis ise çelik zırhları ve kaskları ile bedenin en önemli yerlerini korusalar da kol ve bacaklarından çoktan darbe almışlardır. Kalkanı ile kendini koruyan bir polis konuşur:
Yardım! Burada mermi yemeyen bir canavar var iki polis yaralı.
Ardından çok daha fazla polis içeri girer. Ve aynı zamanda kahramanlar da. Sonra canavarın mermisi bitince saldırır.
Ve Uğurböceği silahı kırıp tüyü temizler.
—————————————————————————————————————————————————————————————
Bu bölüm bu kadardı. Ve bu büyük ihtimalle ne sonuncu ne de sondan 2. bölüm olucak herhalde 2 bölüm kaldı. Saygılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]
Hayran KurguHey,işte Türkçe bir hikaye umarım beğenirsiniz. Ve bunu araba yolculuğunda düşündüm yani isterseniz bakın size kalmış.