Bölüm 5 Asıl Savaş

418 19 0
                                    

Önceki bölümde...
Karakedi-
Oh! Hayır.
Bu bölümde ...
Leydi Şanssızlığ'ın yüzünde şeytani bir gülümseme belirdi ve herkesin şaşkınlığını kullanarak kendini kurtarıp Hawkmoth'un yanına gitti.Ve herkes savaşmaya başladı.
Yumruk ve tekmeler havada uçuşuyordu. Rena Rouge ilizyon gücünü kullandı ve kahramanların hepsinden 5 tane ilizyon yarattı. Leydi Şanssızlık Karakedi ve Viperion ile Hawkmoth ise kalan süperkahramanlar ile savaşıyordu. Leydi Şanssızlık ve Hawkmoth Rena Rougenin hamlesi onları çok zorladı sonra ikisi de bir anda kahramanlara saldırdı ve Carpace kalkan oluşturup herkesi korudu.
Karakedi-
Durum gittikçe kötüleşiyor ne yapıcağız.
Carpace-
Önce Hawkmoth'u yenersek Uğurböceği serbest kalır.
Karakedi-
Güzel ama çok zor bir plan.
Kral Maymun-
Karakedi haklı  o zaman Karakedi dışında herkes Hawkmoth'a saldırıcak.
Viperion-
Tamam plan güzel ancak benim kvamimin gücü çok az. Onu beslemem lazım.
Kraliçe Arı-
Bende de aynı durum.
Rena Rouge-
O zaman çabuk olmalıyız. Tamam Carpace Kalkan'ı kapa!
  Carpace kalkanı kapar ve herkes plana uyucak şekilde saldırır.Fakat Karakedi'nin durumu gittikçe kötüleşir. Sonunda Hawkmoth iyice zor bir duruma girer. Ve kaçar. Tam o sırada Leydi Şanssızlık Karakedi'nin yüzüğünü almak üzeredir ancak sonra durur. Ve gözleri maviye döner. Sonra Karakedi'yi kurtarır. Sonra Leydi Şanssızlık bağırır:
Yokedin şu küpeleri!
Karakedi-
Cataclysm'i kullanamam. Yeterli enerji yok. Ben enerji toplayıp döneceğim.
Hawkmoth Akuma aracılığı ile-
Onların mucizelerini al!
Leydi Şanssızlık-
Çabuk ol daha fazla tutamıyorum.(gözleri tekrar kararır.)Alıcağım Hawkmoth.
Karakedi hızla kendi evine gider ve detransfe olur.
Adrien-
Plagg çabuk ye o peynirini küpelerini yok etmemiz gerek.
Plagg-
Peki küpeleri yok edersek akumayı nasıl yakalayacak?
Adrien-
Bunu hiç düşünmemiştim...Peki sen biliyor musun?
Plagg-
Küpeleri çıkartıp Hawkmoth'u yenene kadar saklasak, sonuçta akuma küpelerde çıkarırsak sivil haline dönüşür...
Adrien-
Güzel plan. Tamam, yeteri kadar peynir yedin Plagg pençeler.
Sonra Karakedi an önce savaştıkları yere gider...
—————————————————————————————————————————————————————————————
Bu bölüm bu kadardı umarım sevilir. Saygılar...

Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin