Uğurböceği tüyü temizler ve canavar yok olur. Çoğu polis yaralı ya da ölü olduğu için geriye birtek süper kahramanlar kalmıştı. Onlar da elinden geleni yapıyorlardı. Fakat Hawkmoth ve Mayura onları daha güçlü bir şekilde geri püskürtüyordu.
Sonra Rena Rouge özel gücünü kullandı. Ve aynı Leydi Şanssızlığ'a yaptıkları gibi her kahramandan 5 tane yarattı. Hawmoth hepsine teker teker vurdu fakat o sırada kara kedi ona tekme attı. Mayura Karakedi'yi yakaladı. Fakat kalan kahramalar onun kurtardı. Sonra savaş gayet güçlü bir şekilde devam etti.
Savaş yaklaşık 2 saat daha devam etti. Hawkmoth Karakedi'yi yakaldı ve ona bu sefer kimse yardım edemezdi. Sonra Hawkmoth yüzüğü aldı.
Hawkmoth-
Adrien! İmkansız. Neyse eğer sen Karakediysen cezalanacaksın.
Ve Hawkmoth tam yüzüğü takıcakken Viperion saldırdı. Yüzük uzaklaştı . Ardından Hawkmoth Viperion'u da yere serdi, sonra Carpace'yi, sonra da Kraliçe Arıyı, sonra Kral maymunu. Bir tek Uğurböceği kalmıştı. Uğurböceği ne yapacağını biliyordu. Hemen yüzüğün olduğu yere koştu. Hawkmoth onu durdurmaya çalıştı ancak Uğurböceği yüzüğü kaptı. Ve yüzük parmağına taktı. Sonra Plagg ortaya çıktı.
Plagg-
Demen gereken söz. Pençeler, ve sonsuz güç senin. Bunu iyiye kullan.
Uğurböceği-
Kullanıcağım Plagg pençeler!
Ve Uğurböceği sonsuz güce kavuşur. Ve kostümü değişir. Kostüm şöyle.Sonsuz güç-İsim bulamadım.
Son sözlerin nedir Hawkmoth? Tam o sırada Cataclysm'i kullanır.
Hawkmoth-
Onlar benim. Onları bana ver aptal kız.
Sonsuz güç-
Kötü sözler...
Der ve hemen Hawkmoth'un mucizesine denk gelicek şekilde ona vurur. Ve onun mucizesi fırlar. Ve Hawkmoth bayılır.
Ardından Sonsuz Güç Mayura'ya döner ve der ki:
Peki ya seninkiler?
Mayura-
Kötülük hep yaşıyacak.
Ardından Sonsuz güç aynı şekilde ona da vurur ve mucizesi ortaya düşer. Ve Mayura da bayılır. Sonra Sonsuz Güç'ün zamanı biter ve Marinette'e döner. Ardından kalkıp onların mucizelerini alır. Ve ölü polisin telsizine doğru yürür. Onu alır ve konuşur:
Marinette-
Görev başarılı. Hawkmoth yenildi.
—————————————————————————————————————————————————————————————
Bölüm bu kadar umarım sevilir. Ve son sahneyi kesinlikle Avengers-Endgame'den çalmadım XD.
Sonraki bölüm son bölüm olucak saygılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]
FanfictionHey,işte Türkçe bir hikaye umarım beğenirsiniz. Ve bunu araba yolculuğunda düşündüm yani isterseniz bakın size kalmış.