Karakedi oraya vardığında çok geçti. Herkes neredeyse yenilmiş bir tek Carpace ile Viperion Leydi Şanssızlık ile savaşıyordu, kalan kahramanlar yerde çoğu yeri morarmış veya kanayan bir durumdaydı. Herkesin detransfe olmasına yaklaşık olarak 10-20 dakika vardı. Hawkmoth hala yoktu. Bu iyiydi bu sayede geriye birtek Leydi Şanssızlık kalmıştı o da çok iyi durumda değildi ama yine de kahramanlardan daha iyi durumdaydı.
Karakedi-
Burda ne oldu böyle?
Viperion-
Süpergücünü kullandı. Kırmızı siyah bir şok dalgası yarattı. Ben ve Carpace Carpace'nin kalkanına saklandık.
Karakedi-
Tamam, siz onu tutun ben onu kurtarmak için küpeleri çıkartıcam. Çünkü akuma küpelerde çıkarsa güçleri gider ancak akuma kalır.
Carpace-
Güzel fikir, ancak onu yapması çok zor. Onu ikimiz tutamayız. Derken Leydi Şanssızlık ona bir tekme atar ve Carpace baya uzaklaşır.Viperiona da tam yumruk atmak üzereyken birden durur gözleri tekrar mavi olur.
Leydi Şanssızlık-
"Yok artık! Bunları ben mi yaptım? Çıkarın şu küpeleri artık! Yardım edin... Ahh!" Ve gözleri tekrar kararır...Karakedi de saldırır fakat Leydi Şanssızlık yine bloke eder. Ve hemen ona bir yumruk atar. Karakedi Cataclysm'ini çağırır. Sonra Karakedi Leydi Şanssızlığ'a doğrultur ve ona vurur.
Hey bir 3. Sezon bölümünde bi kötü Karakedi'ye Cataclysm ile vurur ve 20 metreden düşmek gibi bir acı verir. Yani cataclysm birine vurursa o kişi yok olmaz.
Karakedi'nin darbesinen sonra Leydi Şanssızlık baya uzağa uçar ve canı çok yanar.(okuyun şunu☝️) Bunu fırsat bilen Karakedi küpeleri çıkarır. Ve Leydi Şanssızlık önce Uğurböceği'nesonra da Marinette'e dönüşür ardından bayılır.
İkisi birden-
İmkansız! Ne? Marinette?
Arkadan bazı kahramanlar uyanmaya başlar ve Marinette'i görür
Durumu kötü olan kahramanlar-
O burada ne arıyor? Yoksa!?
Karakedi-
Belli ki o Uğurböceği ama akuma etkisinden dolayı bayıldı.
Rena Rouge-
O Uğurböceği olamaz o kötü biri Uğurböceği ise iyi.
Viperion-
Onu sivil halim tanıyor o iyi biri.
Rena Rouge-
Hayır o kötü biri Lila bize böyle anl...
Karakedi-
Lila hep yalan söylüyor çoğu konuda yalan söyledi.
Rena Rouge-
Hayır o... Bir saniye yapboz yerine oturdu.
Bölüm bitti sonraki ya da ondan sonraki son bölüm olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]
Fiksi PenggemarHey,işte Türkçe bir hikaye umarım beğenirsiniz. Ve bunu araba yolculuğunda düşündüm yani isterseniz bakın size kalmış.