Bölüm 8 Karşı Saldırı

339 17 0
                                    

Adrien ( Karakedi'nin gözünden ):
Marinette'i orada bırakıp gittikten sonra dediğim gibi polis istasyonuna gittim.(Tabii önce dönüştüm) Polis Rogers'ın yanına gittim. Ve konuşmaya başladım.
Efendim size rapor etmem gereken bir şey var.
Polis-
Tabii Karakedi istediğin zaman o nedir?
Hawkmoth'un kimliği...
Polis-
Peki sence kim?
Ben bunu Uğurböceği'ne sordum bana akumalandığı sırada Hawkmoth'un yerini bulduğunu söyledi. Bana "Agreste Malikanesi" dedi. O konuda kafa yürüttük ve ona en uygun kişinin Gabriel Agreste olduğunu düşünüyoruz. Bence ona siz ve süper kahramanlardan oluşan takımlar halinde bir karşı saldırı yapmalıyız.
Polis-
Güzel fikir evinden hiç dışarı çıkmayan, soğuk biri.
Aynen öyle. Ayrıca kendini akumalayarak kendini şüpheli listesinden çıkarmaya çalıştı.
Polis-
Tamam ben takımı toplarım sen de topla yarın saat 00.00 da baskın yapıcağız. Önce onu tutuklamaya çalışıcaz eğer karşı koyarsa plan devreye girecek.
Tabii efendim orada olucağım. Saygılar...
Polis-
Saygılar...
Hawkmoth'un gözünden:
Bu sefer çok yakındım ancak şimdi yerimi öğrenmiş olma ihtimalleri var. Ancak saldırsalar bile uğurböceği olmayacak. Bunu bir avantaj gibi kullanabilirim. Uğurböceği olmadan onları iyi yönetecek biri olmaz. Ve onları basit bir şekilde yenebilirim. Fakat yardıma ihtiyacım olacak. Nathalie!
Nathalie-
Evet efendim.
Nathalie yakında büyük ihtimal buraya bir baskın olucak. Ve bu baskında herhalde kahramanlar ile polisler olucak ve ben hepsini tek başıma yenemem yardımına ihtiyacım var. Benim için tavuskuşu mucizesini kullanır mısın?
Nathalie-
Tabii efendim.
O zaman al bunu Nathalie ve bana Mayura olarak yardım et.
Nathalie-
Tabii efendim, eğer biri gerçekten saldırırsa ben yanınızdayım.
—————————————————————————————————————————————————————————————
Bunun ardından Marinette Ustat Fu'yu görmeye gider. Merdivenleri çıkar, kapıyı tıklatır.
Usta Fu-
İçeri gel Uğurböceği.
Marinette içeri girer, yerdeki mindere oturur.
Marinette-
Üstat Fu akumalandığım zamandan beri küpemin ve tikki'nin nasıl durumda olduğunu merak ediyorum.
Üstat Fu-
Merak etme Tikki iyi şuan baygın. Küpelerin ise senin de büyük ihtimalle tahmin ettiğin gibi akumatize altında. Ve yakında olucakları Karakedi anlattı. Yani yarın saat 00.00da Gabriel Agrest'e baskın düzenlenecek. Senin de orada olup onları yönetmen gerek. Ve aynı zamanda onlar sensiz çok güçlü değil. Şimdi Marinette Dupain-Cheng kendine yeni bir mucize seç ya da akuma ile savaşmaya hazır ol.
Marinette-
Üzgünüm Üstat ancak ben buna layık değilim
Üstat Fu-
Hayır Uğurböceği sen layıksın. Akumalanman bir hataydı ancak bunu çoğu insanın hayatını kurtararak hatanı ödedin. Unutma tikki de senin en iyi uğurböceklerinden en iyilerinden birisin.
Marinette -
Üzgünüm Üstat ancak ben ben kendimi hala layık hissetmiyorum.
Üstat Fu-
Bu sana kalmış Marinette ancak eğer sen olamasaydın Karakedi yaklaşık olarak 7 kere ölmüştü.
Marinette -
Aslında biliyor musunuz ? Ben yapacağım ve akumayı yeneceğim.
Üstat Fu-
Aferin, tamam o halde dikkatli ol. Al karşınızda Uğurböceği mucizesi.
Sonra Marinette küpeleri kulağına takar ve hemen Hawkmoth konuşur.
Tekrar merhaba Uğurböceği.
Marinette-
Hayır Hawkmoth sana karşı gelicem.
Üstat Fu-
Marinette yapabilirsin teslim olma.
Marinette-
Hayır Hawkmoth ben gururluyum , mutluyum ben de negatif duygular yok.
—————————————————————————————————————————————————————————————

Akumatize Marinette Kahramanların Savaşı [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin