One

168K 1.8K 624
                                    



Haftasonu gidecek bir parti yoksa ve tüm arkadaşlarınızın yapacak bakşa işleri varsa haftasonları tamamen cehennem olabiliyordu. Saatlerdir yataktan çıkmamıştım ve sıkıntıdan ne yapacağımı bilmiyordum.

En sonunda okulda hızlıca yayılan ve kullanmayan sadece benim kaldığım anonim mesaj sitesini indirip biraz eğlenmeye karar verdim. Siteyi sanırım okuldaki biri kurmuştu ve herkes bu uygulamayla birbirine anonim bir şekilde yazıp konuşuyorlardı. Tabii konu bizim okul olduğu için konuşulan konular çoğunlukla cinsel içerikli şeylerdi. O yüzden ben de indirmeye gerek duymamıştım ama şu an yapacak daha iyi bir şeyim yoktu.

uygulamayı indirip kayıt olurken bir süre kullanıcı adımı ne yapacağımı düşündüm. Uzun süre düşündükten sonra aklıma zaten uygulamayı günün sonunda sileceğim geldi ve hiç uğraşmadan klavyede rastgele harflere basıp siteye kayıt oldum. Fotoğraf kısmına bir şey koymama da gerek yoktu çünkü önemli değildi.

Keşfet kısmında gezinip eğlenebileceğim profiller arıyordum ama herkesin profili çok saçmaydı. Aklıma Hailey'in de bu uygulamayı kullandığı gelince onun profiline bakmaya karar verdim. Kullanıcı adını direk kendi adı yapmıştı ve profil fotoğrafında da çok fazla açık bir fotoğrafı vardı. Belli ki benim aksime bu uygulamayı önemsiyordu. Hailey'in profilinde gezinip biraz fotoğraflarına baktıktan sonra çıkıp tekrar keşfete girdim ve insanların profiline bakmaya devam ettim.

Hızlı hızlı profillere bakıp yazabileceğim biri ararken bir hesap dikkatimi çekti ve profiline girdim. Profil fotoğrafında yüzü gözükmeyen bir fotoğrafı vardı ve profilinde onun dışında fotoğrafı yoktu. Ama dikkatimi çeken şey o değildi. Durumunda yazan şey daha çok dikkatimi çekmişti

"Hadi biraz oyun oynayalım... Cesaretlilik ya da nude?"

Kızlardan nude almak için yaratıcı bir fikirdi aslında o yüzden bu yaratıcılığını tebrik etmek için mesaj atmaya karar verdim.

Anonim: Çok yaratıcı bir fikirmiş gerçekten. İşe yarıyor mu bari? ahahahaha

@Harry: Aslında ilk yazan kişi sensin. Denemek ister misin bakalım işe yarıyor mu? ;))

Anonim: Aslında gerçekten çok sıkıldım o yüzden oynayabilirim. Nasıl bir şey bu?

@Harry: Sana söylediğim şeyleri cesaret edebilirsen yapıyorsun, yapamazsan nude atıyorsun.

Anonim: Yapıp yapmadığımı nereden bileceksin? Yapmam ama yaptım derim?

@Harry: O yüzden video atman gerekecek.

Anonim: Pekala. Başlamadan önce, merak ettiğim bir şey var.

@Harry: Nedir?

Anonim: Okulda Harry adında biri olduğunu bilmiyordum yeni misin?

@Harry: Adımın Harry olduğunu söylemedim.

Anonim: Kullanıcı adın Harry?

@Harry: Ama gerçek adım değil.

Anonim: Pekala. Adın ne o zaman?

@Harry: İleride belki öğrenirsin.

Anonim: Bizim okuldansın değil mi.

@Harry: Evet. Senin adın ne?

Anonim: İleride belki öğrenirsin.

@Harry: Ahahahahah tamam o zaman başlayalım mı?

Anonim: Başlayalım.

@Harry: Kolay bir şeyle başlayalım o zaman. Şarkı söylerken ses kaydı at.

Anonim: O zaman kim olduğumu anlarsın.

@Harry: Okulda herkesin sesini bilecek değilim ya. Hem kim olduğunu öğrenmeyeceğim diye bir kural yok.

Anonim: Pekala atıyorum bekle.

@Harry: Umarım sağır olmam .d

Anonim: *Ses kaydı*

@Harry: Şaka mı?

@Harry: Kendall, sen misin gerçekten?

Anonim: Hani okulda herkesin sesini bilmiyordun?

@Harry: Herkesin sesini bilmiyorum ama okulda senin sesini bilmeyen yok çünkü harika bir sesin var.

Anonim: Her neyse bundan kimseye bahsetme.

@Harry: Oyunun kurallarına uyduğun sürece neden bahsedeyim ki

Anonim: Kurallara uymazsam söylecek misin yani??

@Harry: Kesin bir şey söyleyemem güzelim ;))

Dare or Nude ?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin