Bok gibi başlayan bir günün ardından sonunda okul bitmişti. Daha ilk derse bile giremeden başıma gelmeyen kalmamıştı ama neyse ki diğer derslerde bir şey olmamıştı ve Justin de yanıma hiç gelmediği için günüm güzelleşmişti.Okuldan çıkmak üzereyken Zayn'i gördüm. Yüzünün asık olmasına bakarsak bir sorunu vardı. O da beni görünce arkadaşlarından ayrılıp yanıma geldi.
"Kendall ben de seni bekliyordum. Bir şeyler içelim mi?"
Aslında yorgun olduğum için direk eve gidip uyumak istiyordum ama ben böyle üzgün görünsem ve Zayn ile konuşmak istesem o ne olursa olsun kabul ederdi. O yüzden uyuma işini biraz ertelemek zorunda kaldım.
"Tamam içelim tabii bayadır konuşmuyoduk zaten doğru düzgün."
Onaylayan bir şekilde başını sallayıp gülümsedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladı. Nereye gittiğimizi sormadım ve onunla birlikte yürümeye başladım. Zayn tam bir şey söyleyecekken arkadan Justin'in seslendiğini duyduk.
"Ooo nereye gidiyorsunuz bakalım hiç haber vermeden?"
Zayn, Justin'in göremeyeceği bir şekilde kafasını çevirip gözlerini devirdiğinde güldüm. Anlaşılan Justin stalker sapık akıl hastası Bieber'dan sıkılan tek kişi ben değildim.
"Kendall ile bayadır bir şeyler yapmıyoruz. Bir yerlere gidip oturalım dedik."
Son zamanlarda Justin'in götünden ayrılmayan Hailey yine onun yanında bana dik dik bakıyordu. Yani ben en yakın arkadaşlar olduğumuzu sanıyordum neden bana karşı tavrı birden böyle değişti anlayamamıştım. Onunla da bir ara konuşmam gerekiyordu ama tüm bu sorunların arasında aklıma bile gelmiyordu.
"Eee hep beraber gidelim o zaman. Hadi Hailey."
"Aslında Kendall ile konuşacak özel şeylerimiz vardı. Yani alınmayın ama..."
Hailey bu sefer aşırı derecede rahatsız edici bakışlarını Zayn'e çevirip ona dik dik bakmaya başladı. Bu iş gerçekten sinir bozucu olmaya başlamıştı. Justin'e baktığımda onun da sinirlendiğini gördüm ama belli etmemek için güldü.
"Öyle mi? Sıkıntı yok biz takılırız o zaman. Yarın görüşürüz."
Justin de bizim gibi kolunu Hailey'in omzuna attı ve uzaklaştılar. Justin daha fazla üsteler diye korkmuştum ama uğraşmak istememişti sanırım.
"Hastanedeki günden sonra Justin'in davranışları sadece beni mi rahatsız ediyor?"
Okulun yakınında her zaman gittiğimiz kafeye doğru ilerlerken Zayn konuştuğunda gülmeden edemedim. Seni mi sinir ediyor beni mi acaba Zaynie?
"Bilmem ki biz pek konuşmuyoruz artık."
Kafeye geldiğimizde herhangi bir masaya oturduk. Siparişlerimizi verdikten sonra sıkıntısının ne olduğunu anlatmaya başlaması için Zayn'e baktım.
"Anlat bakalım Malik, ne oldu?"
"Gigi'yi hamile bıraktım."
Aniden söylediği şeyle şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım. İçimden şaka olması için dua ediyordum ama yüz ifadesine bakılırsa şaka değildi sanırım. Üstümdeki şoku birazcık atabildiğimde sordum,
"Şaka yapıyorsun değil mi?"
Olumsuz anlamda kafasını salladığında rüyada falan olduğumu düşünüyordum hatta hayır rüya değil bildiğin kabustu bu.
"Nasıl yani Zayn, gerçekten mi? Nasıl oldu bu? Aldırmasını söyledin değil mi?"
"Dur sakin ol anlatacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dare or Nude ?¿
FanficAnonim: Her neyse bundan kimseye bahsetme. @Harry: Oyunun kurallarına uyduğun sürece neden bahsedeyim ki Anonim: Kurallara uymazsam tüm okula söylecek misin yani?? @Harry: Kesin bir şey söyleyemem güzelim ;)) 30.08.19