Nineteen

17.6K 390 282
                                    


Zaynlerle kantinde otururken Bay Styles ile olan konuşmamı onlara anlatmam gerektiğini hissettim çünkü onlara bir şey söylemediğimde kendimi suçlu hissediyordum. Hailey gülerek telefons bakıyordu ve Zaynle Justin de cuma günü çıkacakları basketbol maçı hakkında konuşuyorlardı. Aklıma aniden gelen soruyla konuşmalarını bölmek zorunda kaldım

"Justin, sen internet işlerinden falan iyi anlayan bir arkadaşından şu Harry olayı için yardım isteyecektin. O iş ne oldu?"

Justin bir süre düşünür gibi yüzüme baktı. Bu olaylar ilk olduğu zamanlar bunu konuştuğumuz için büyük ihtimalle hatırlamıyordu. O yüzden daha açık bir şekilde söyledim.

"Hani Harry'nin ilk yazdığı zamanlar ben arkadaşımla konuşurum o bulur demiştin ya?"

Zayn basketbolu unutmuş benim gibi meraklı bir şekilde Justin'in cevap vermesini bekliyordu.

"Bilmiyorum bir şey söylemedi. Bulsaydı haber verirdi, herhalde bulamadı."

Hailey'e baktığımda o da kafasını kaldırmış bizi izliyordu. Konu harry olduğu zaman konunun ciddiyetini farkedemeyen bir tek Justin vardı. Her zamanki gibi.

"Ben bu olayı Bay Styles'a anlattım."

Hepsi şaşkın bir şekilde bana baktığında bir anlığına onlara söylediğim için pişman oldum ama söylemeseydim de kendimi suçlu hissedecektim.

"Neden bir öğretmene güvenip böyle bir şeyi anlattın?"

Zayn'in sorduğu soruyla ben de bir an kendimi sorgulamıştım aslında. Ama Bay Styles 3 yıldır bizim edebiyat öğretmenimizdi ve bir sıkıntımız olduğunda bize her zaman elinden gelen yardımı yapmıştı. Bu yüzden bir büyük olarak söyleyebileceğim ondan başka kimse yoktu.

"Bir büyüğe bu konuda danışmam gerekiyordu. Yardım edeceğine ve kimseye bir şey söylemeyeceğine dair söz verdi zaten."

"Peki neden ailene hala söylemiyorsun? Sonuçta artık elinde fotoğrafların yok."

Hailey telefonunu kapatıp çantasına koymuştu ve tamamen bu konuyla ilgilenmeye başlamıştı. Onlara Khloe ile ilgili olan olayı söyleyemeyeceğim için bir yalan bulmam gerekiyordu.

"Beni tehdit ettiği başka bir konu var. Ama ne olduğunu sormayın çünkü söyleyemem. Ailevi bir mesele ve gerçekten önemli bir konu."

"Bizden gizlemene ne gerek var Kendall. Biliyorsun biz sadece sana yardım etmek istiyoruz."

Justin'in ilk kez ciddi bir yorum yapması üzerine hepimiz şaşkınca ona baktık. Bu zamana kadar hiçbir olayı ciddiye almayıp dalga geçen Justin'in böyle ciddi bir şey söylemesi takdir edilecek bir şeydi doğrusu.

"Bunu söyleyeceğimi hiç düşünmezdim ama Justin haklı Kendall."

Zayn biraz hayal kırıklığına uğramış gibi duruyordu. Hailey söyleyememiş olmamı anlayışla karşılamış gibiydi ama Zayn öyle değildi. Onlardan bir şey gizlediğim için kırıldığı çok belli oluyordu.

"Biliyorum tabii ki ama gerçekten ailevi ve çok özel bir konu olmasa söylerdim. Siz de biliyorsunuz ne olursa olsun söylüyorum zaten size ama bu konuda biraz anlayış göstermenizi bekliyorum."

"Bir de ağla istersen."

Birkaç saniye ciddi konuşmuş olsa da Justin yine bildiğimiz Justin tabii ki...

Justin'e gülüp kafamı çevirdiğimde kantine giren Liam'ı gördüm. Belli etmek istemesem de yüzüm düşmüştü çünkü bunca olayın içinde bir de Liam'ın beni terketmesinin acısını yaşıyordum.

Dare or Nude ?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin