Twenty Six

11.9K 343 389
                                    


Justin'den

Ben hiçbir zaman iyi bir stalker olamamıştım ama doğru zamanda doğru yerde olmak her zaman işe yarıyordu.

Tüm bu olaylardan önce Khloe Tristan'ın onu Jordyn ile aldattığını öğrendiği zaman ben de diğer herkes gibi olayın öyle olduğunu düşünmüştüm ama şansıma doğru zamanda doğru yerdeydim ve gerçeği öğrenmiştim.

Jordyn olayından 1-2 gün sonra bir gece Kendall'ı görmek istediğim için onların evine gitmiştim. Kendall'ın odasına çıkmadan önce Khloe'nin salonda ağlayarak içtiğini görmüştüm ve tabii ki sevdiğim kızın ablasını o şekilde tek bırakamazdım. O yüzden gidip sorununun ne olduğunu sordum ve hem sarhoş olduğundan hem de anlatması gereken biri olduğundan tereddütsüz dökülmüştü bildiği her şeyi.

Partide Tristan ile birlikte olanın Kendall olduğunu öğrenmişti ama bunu kimseye söyleyemiyordu. Gurur yapıyordu ve duyulmasından korktuğu için söyleyemiyordu kimseye. Annesine ya da ablalarına bile söyleyemiyordu, ben bunun nedenini çok anlamamıştım ama söylememesi benim işime geliyordu. O zamanlar sevdiğim kız ailesi ile sorun yaşamasın diye işime geliyordu, daha sonra da sevdiğim kızı kendime çekmek için bu kozu kullanırken işime geliyordu. Ama artık önemi yoktu zaten Kendall'a onu ne kadar sevdiğimi göstermiştim.

Liam ve Kendall odada konuşurken kapıda durduğum zaman da doğru yerdeydim. Duvarlar fazla kalın değildi ve bu sayede konuştuklarını duymuştum. Liam'ın matematik öğretmenimizle beraber olduğu ondan kurtulmak için işime yarayacaktı. Liam'ın artık defolup gitmesini sağlayacaktım ve Kendall artık o şerefsiz için üzülmeyecekti.

Bugün fazlasıyla şanslıydım çünkü yine doğru yerde olarak birinden daha kurtulma yolunu bulmuştum. Kendall ile sınıfa doğru ilerlerken Harold'la karşılaşmıştık ve onlar konuşurken dinlemiyormuş gibi görünsem de dikkatle dinliyordum konuştuklarını. Ses kaydı alıp kullanmak bile aklıma gelmişti ama böyle şeylerde ses kaydı ne yazık ki delil olarak sayılmıyordu. Ama sıkıntı değildi zaten Harold'un morarmış yüzü ve Liam'ın yara olan elleri yeteri kadar delil olarak sayılırdı.

"Liam'la kavga etmenizin sebebi ben miyim?"

"Kendall bunu okulun ortasında konuşmak ne kadar uygun sence?"

"Ne olduğunu anlat Harold. Ne diye kavga ettiniz?"

"Kendall okuldayız ve sen benimle bu şekilde konuşamazsın. Seni ne gözümdeki morluk ilgilendirir ne de arkadaşımla aramdaki problem."

İşte bu yüzden ne Harold ne de Liam onu haketmiyorlardı. Kendall'ı seviyordu ama onunla bu şekilde konuşmakta bir sakınca görmüyordu. Çünkü umurunda değildi, benim gibi gerçekten sevmiyordu onu. Ben Kendall için onca şeyi göze almıştım sırf o üzülmesin diye ama Harold burada onun kalbini kırıp sonra seviyor gibi davranabiliyordu. Bu yüzden ondan kurtulmak Kendall için en iyisi olacaktı.

"Canının yanmasına ben sebeb olduysam tabii ki beni ilgilendirir."

"Canım yanmadı. Önemli bir şey değil sadece benden uzak dur Kendall."

"Benden uzaklaşmanın sebebi Liam dimi? Onun yüzünden böyle davranıyorsun artık."

"Kendall sen en yakın arkadaşımın eski sevgilisisin üstelik bir de öğrencimsin. Ben bunu yapamam."

Harold, Kendall'ın bir şey demesine izin vermeden gittiğinde teneffüs zili çalmıştı ve Kendall'da merdivenlerden inip gitmişti. Şimdi bana sadece doğru olan şeyi yapmak kalıyordu.

Müdürün odasına doğru giderken Hailey'i gördüm. Acelem olduğu için görmemiş gibi yapıp gidecektim ki seslenip yanıma doğru gelmeye başladı. Bu kızı gerçekten anlamıyordum, bir ağzına sıçmadığım kalmıştı ama hala inatla peşimi bırakmıyordu.

Dare or Nude ?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin