Thirty

7.8K 233 139
                                    


Harold'un arabası hızlıca sokaktan çıktıktan sonra burada olduğumu nerden bildiğini ve daha önemlisi Justin'le olanların ne kadarını gördüğünü düşünüyordum. Eğer öpüştüğümüzü görmüşse yapacak hiçbir açıklamam da yoktu çünkü Justin'e yapmaya çalıştığım şeyi ona anlatamazdım. Zaten anlatsam da inanmaz, yalan söylediğimi düşünürdü.

"Ne oldu Kendall, nereye bakıyorsun?"

Olayın şokunu biraz olsun atlattıktan sonra Justin'e doğru ilerleyip yanına oturdum ve geçiştirmek için bir şey olmadığını arabanın tanıdık geldiğini söyledim. Zaten o an üzgün olduğu için fazla takılmadı ve başka bir şey sormadı. Bir şeylerden şüphelenmemesi için 1-2 saat daha onunla oturdum.

Kalkmak üzereyken Justin'in telefonu çaldı ve konuşmak için biraz ileriye gitti. O sırada bende telefonuma bakmaya karar vermiştim ki cebimde olmadığı farkettim. Düşürmüş olabilirim diye bankın etrafına baktım ama bulamadım. Sonra evden çıkarken masanın üstünden geri almadığımı hatırladım ve Harold'un burda olduğumu nerden bildiğini anlamış oldum.

Justin telefonu kapatıp yanıma geldiğinde beni eve bırakmak için ısrar etti ama gidip Harold ile konuşmam gerektiği için kabul etmedim.

"Ben yanına gelmeden önce Selena'yla birlikteydim de onun yanına dönmem gerekiyor. Eve gitmiyorum yani."

"Tamam o zaman oraya bırakayım. Zaten sizi de rahatsız etmişim. Ben Selena'yla olduğunuzu bilmiyordum da."

Sorun olmadığını falan söyleyip sonunda ikna ettiğimde ayrıldık ve hızlıca Harold'un evine doğru ilerledim. Ne demem gerektiğini hiç bilmiyordum çünkü bunun planımın parçası olduğunu söylesem bile geçerli bir sebep sayılmazdı sonuçta onunla sevgiliyken başkasıyla öpüşmüştüm. O yüzden aklıma söyleyebilecek hiçbir şey gelmiyordu.

Hızlı yürüdüğüm için kısa zamanda evine vardım ve eve dönmüş olduğunu umarak kapıyı çaldım. Arabasını kapıda görememiştim ama çok dikkat etmediğim için görmemiş olabilirdim.

Ayak sesleri duyduğumda kalbim hızla atmaya başlamıştı şu an stresten ölebilirdim. Kapıyı açtığında tahmin ettiğim gibi yüzü sinirli değildi ifadesizdi. Uzattığı telefonu aldıktan sonra birden kapıyı kapatıyordu ki konuşmamla durdu.

"Bekle Harold biraz konuşalım."

"Konuşacak bir şey olduğunu düşünmüyorum Kendall."

Haklıydı. Ben olsam kapıyı bile açmazdım ama o büyüklük yapmıştı.

"Harold ama beni dinlemedin bile."

"Peki, anlat dinliyorum."

Bu tepkiyi beklemediğim için bir süre öylece durup yüzüne bakmak zorunda kaldım. Ben dinlemeyip gitmemi ister falan diye düşünmüştüm ve şu an yapacak bir açıklamam bile yoktu. Şu an sarhoştum sen sandım desem o bile en mantıklı seçenek olabilirdi.

"Bekliyorum Kendall?"

"Harold ben öpmedim onu. Sadece teselli etmeye gitmiştim ve o birden öptü."

"Bana neden nereye gittiğin hakkında yalan söyledin o zaman?"

Evet beklemediğim yerden sormuştu. Bunu sorabileceğini de hiç düşünmemiştim. Aslında gelirken hiçbir cevap düşünmemiş olduğumu farkettim ve neden konuşmaya şimdi geldiğimi düşündüm. 1 gün bekleyip bir şeyler düşünsem en azından belki bir şeyler bulabilirdim ama aptal gibi hemen gelmiştim.

Dare or Nude ?¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin