"Kusura bakmayın Bay Payne, yanlış zamanda geldim sanırım.""Yok hayır sorun değil Harold geç otur sen."
Liam sanki hiçbir şey olmamış gibi ciddi ve korkusuzca konuştuğunda ben bile gerçekten sorun olmadığına inanmıştım bir an. Bakışlarını Bay Styles'dan çekip bana döndü
"Kendall ben bu konuyla ilgilenip seni bilgilendireceğim merak etme." Dedi
Sesinde hiçbir pürüz yoktu ve gerçekten bu kadar profesyonel yalancı olması beni şaşırtmıştı doğrusu.
"Yardımınız için sağolun Bay Payne. Görüşmek üzere."
Masadan doğrulup yürümeye başladığımda bacaklarımın titrediğini farkettim ve bir süre duraksadım.
"İyi misin Kendall?"
Bay Payne'in sorusuyla kafamı sallayıp sakinleşmeye çalıştım ve Bay Styles'ın karşısındaki sandalyeden çantamı alıp kapıya doğru ilerledim. Kapıdan çıkarken kısa bir süre Bay Styles ile göz göze geldik ve görüp görmediğini anlayabilmek için yüz ifadesine baktım ama o kadar ifadesiz bakıyordu ki hiçbir şey anlayamamıştım gözleri buz gibi ve tamamen ifadesizdi.
Bu adrenalin benim için bile çok fazlaydı, daha önce Liam ve ben hiçkimseye yakalanmamıştık ve bir de odaya giren kişi Bay Styles olunca durum daha da stresli oluyordu. Kısa bir zamanda odaya girdiğimde kapıyı kilitlemeyi unuttuğum için Liam'dan azar yiyeceğimi bildiğimden kendimi şimdiden bunun için hazırlamam gerekiyordu sanırım. Ama birinin gelebileceğini tahmin edememiş olmak benim suçum değildi, Bay Styles'ı çağırdığını söyleyip kapıyı kilitlemem için beni uyarabilirdi ama o da unutmuştu yani burada tüm suç bende değildi.
Kapının önünde bir süre bekledikten sonra cebimden telefonumu çıkartıp zilin çalmasına ne kadar kaldığına baktım. 5 dakikaya zil çalacağı için kantine gidip su almaya karar verdim. Zaten ben gidene kadar zil çalardı ve sonra sınıfa çıkardım.
Kantine gitmek için merdivenlerden inerken, yukarı doğru çıkan Shawn'ı gördüm ve o beni gördüğü anda direk yolunu değiştirdi ve hızlıca merdivenlerden inip gözden kayboldu. Sanırım geçen gün yaptıkları için pişman olmuştu ya da utanmıştı. Bilmiyordum ama sırrımı kimseye söyleyemeyeceğinden emin olduktan sonra ondan tabii ki intikamımı alacaktım. Bana yaşattığı bu kadar sıkıntı yanına kâr kalmayacaktı. Ona bu okulu dar edecektim ve daha sonra okuldan atılmasını sağlayacaktım.
Bir süre merdivenlerde öylece durup bunları düşünürken zilin çalmasıyla irkildim ve hızlıca kantine indim. Hemen suyumu alıp sınıfa çıkmak ve Haileyler ile bu olanları konuşmak istiyordum. Birine anlatmazsam patlardım çünkü. Suyu alıp parayı uzattıktan sonra para üstünü aldım ve hızlı bir şekilde sınıfa doğru yürümeye başladım. Merdivenden çıkarken kafam sertçe birinin omzuna çarptığında kafamdaki acıyla birlikte kime çarptığıma baktım ve Zayn'i gördüm.
"Oğlum yavaş be kafam kırıldı."
Gülerek konuştuğumda Zayn'in gülmediğini ve çok sinirli olduğunu farketmemle aklıma gruptan benim yazdığımı düşündüğü şeyler geldi.
"Zayn dur aşağı inme bende sizin yanınıza geliyordum size anlatmam gereken çok önemli şeyler var."
"Söyleyeceğin hiçbir şeyle ilgilenmiyorum Kendall."
Sert bir şekilde cevap verip yanımdan geçerek gitmeye kalktığında kolundan tuttum ve onu durdurdum.
"Zayn gerçekten sen çok yanlış anladın izin ver de ben olanları açıklayayım sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dare or Nude ?¿
Fiksi PenggemarAnonim: Her neyse bundan kimseye bahsetme. @Harry: Oyunun kurallarına uyduğun sürece neden bahsedeyim ki Anonim: Kurallara uymazsam tüm okula söylecek misin yani?? @Harry: Kesin bir şey söyleyemem güzelim ;)) 30.08.19