1

628 19 3
                                    

Jestem Kim NamRi mam 20 lat. Jak miałam 14 lat to moi rodzice powiedzieli mi, że jestem adoptowana. Wtedy myślałam, że oni mnie wrabiają, ale okazało się, że jednak nie. Nie odzywałam się do nich przez miesiąc bo nie byłam w stanie.

Jestem w 100% koreanką chociaż od zawsze mieszkam w Los Angeles.  Tak wiem, to bardzo daleko od Koreii. Bardzo uwielbiam tańczyć, nawet ułorzyłam własną choreografie. Mimo, że lubię tańczyć to i tak sądzę, że tańczę beznadziejnie. Chociaż moja najlepsza przyjaciółka Choi Nami mówi zupełnie inaczej.

Zamierzam się przeprowadzić spowrotem do Koreii Południowej. Mam zamiar otworzyć tam swoje własne studio, chociaż nie będzie to takie proste. Mój kuzyn Kim Hongjoong dowiedział się jakimś sposobem, że zamierzam się przeprowadzić do Seulu.

Tyle, że ja z moim kuzynem mamy parę wspólnych cech czyli takie jak, że obydwoje uwielbiamy minionki, nie lubimy trudnych gier i że lubimy wszystkie przekąski zawierające czekoladę.

***

Właśnie siedzę sobie i czekam jak mi "mama" wybierze strój na zakończenie szkoły. Chociaż wolę sama wybrać, ale i tak wiem, że postawi na swoim. I to mnie bardzo denerwuje. Nie może zrozumieć, że nie jestem już małą dziewczynką, tylko już dorosłą kobietą. Z tych rozmyślań wyrwał mnie dźwięk SMS-a.

Od: Minionek❤️ (Hongjoong)

Hej żelku😘. Będę jutro na twoim zakończeniu i mam nadzieje, że jesteś już spakowana bo jutro się przeprowadzasz. Chyba nie zapomniałaś?

O kurde w dupe!! Na śmierć zapomniałam.

Do: Minionek❤️

No siemka minionku😊. Coś ty... ja bym zapomniała? Pfff... Nieee.

Od: Minionek❤️

Taa...jasne wmawiaj sobie to. I tak wiem, że zapomniałaś. Jakby coś będę jutro po ciebie z Yunem.

Do: Minionek❤️

Oooo dawno nie widziałam wielkiej stopy😁. Mam na dzieje, że mnie jeszcze pamięta, a i nie nazywaj mnie żelek😡.

Od: Minionek❤️

Dobrze żelku nie będę😁. Nie martw się nie zapomniał o tobie. Muszę kończyć bo chłopaki mnie wołają.
Do zobaczenia jutro żelku😘.

Do: Minionek❤️

To weź go pozdrów ode mnie.
No do juterka❤️.

Nie spodziewałam się, że przyjedzie z Yunho. Dawno z nim nie rozmawiałam. Czekaj zaraz, zaraz czy on powiedział "chłopaki". Czemu mnie nie powiedział. Trzeba będzie to zmienić.

Nagle zobaczyłam jak"mama" podchodzi z bardzo piękną sukienką.

Nagle zobaczyłam jak"mama" podchodzi z bardzo piękną sukienką

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
~ Po prostu idź dalej ~ AteezOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz