אני לא יודעת כמה זמן עבר מאז, תחושות הזמן שלי אבדו מזמן.
אני זוכרת שבאותה תקופה, בנות החלו להיעלם ממשפחותיהם אחת אחרי השניה.
תחילה החדשות מסרו כי הן ברחו מהבית אך מספר הנעלמות הלך וגדל מה שגרם לסיבה להיות לא סבירה.
ההורים פחדו עליי נורא, בקושי שיחררו אותי למכולת שלא לדבר על פגישות עם חברים.
בכפר, רוב המשפחות עם בנות בגילאים 12-18, עברו לעיר או הסתירו אותן.
ההיעלמויות היו מתבצעות בשעות הערב לאחר שקיעת השמש, כך שבבוקר עוד היה אפשר לעבור ברחוב ולראות אור שמש.
אמא מסרה לי ארנק וביקשה ממני לרדת למכולת לקנות חלב ולחם.
ההליכה למכולת לא הייתה ארוכה והשעה הייתה שבע בבוקר.
לקחתי את הזמן בהליכה כי נהניתי מאור השמש המחמם שלא יצא לי להרגיש תקופה.
עצמתי את עיניי ונשענתי על החומה מאחוריי, לפתע שק שחור התלבש על ראשי וגופי היה כבול בידיים חזקות שלא מוכרות לי.
הוכנסתי אל תוך כלוב ברזל המאפשר לי רק לשבת. הרגשתי שהתחלנו בנסיעה.
נסענו הרבה זמן, אולי כמה שעות.
לפתע הרגשתי בעצירה, הורידו את כלוב ברזל והפילו על הרצפה בחוזקה שגרמה לי לפגיעה קלה בקרסוליי.
שמעתי מפתחות פותחות את הכלוב וידיים חסונות מושכות אותי ממנו.
השק ירד מפניי אך ידיי היו קשורות לאחור, ולקח לי זמן מה להתרגל לאור השמש החזקה. ישבתי על הרצפה, הרגליים שלי כאבו ולכן העדפתי לשבת אז טוב שכך.
לצידי היו עוד 11 בנות שהיו נראות באותה מצב כמוני, חיוורות, צמאות, מותשות אך מבוהלות. לכל אחת מהבנות היו שני גברים די שרירים לבושים בשחור.
הושיבו אותנו אל מול כניסה של בניין מסוים עם הרבה דלתות.
אף אחת לא הוציאה צליל, כולן היו משותקות מפחד בדיוק כמוני. לאחר דקות ספורות הופיע בחור לבוש בחליפה היוצא מאחת הדלתות שבבנין. הוא התקרב לאט לכיוונינו וברגע שהגיע לבחורה הימנית ביותר הסתכל עליה כאילו שבוחן את גופה, גופה היה נראה קטן ולא מפותח מה שגרם לן להניד בראשו בשלילה ואותה ילדה נלקחה באכזריות אל מאחורי הקיר שהפריד בין החוץ אל גבולות הבניין.
אותו אדם בחליפה המשיך לחלוף על פני הבנות והן יילקחו אחת אחת.
הוא עצר לשניות ארוכות על הבחורה שהייתה לצידי. הוא תפס בפניה בעדינות והטה את ראשה לצדדים כדי לבחון.
הוא הסתכל עך הבחור השרירי העומד לצידה והנהן, לא עברה יותר משניה והבחורה נלקחה אל תוך הבניין. אני הייתי הבאה בתור. הוא התכופף אליי ועזר לי לקום, התקשיתי כי רגליי היו חלשות. הוא הרים אותי כמו שמרימים נסיכות והעביר אותי לבחור הגדול שעמד מאחוריי, הוא אמר ״תזהר עליה, היא מיוחדת במינה״ וכך הבחור עשה.
לא יכולתי לראות מה קרה לשאר הבנות ונכנסנו אל תוך דלת הבניין, שם חיכו שתי בנות שלקחו אותי מהבחור והובילו אותי בעדינות לחדר שהיה נראה כמו אמבטיה.
הן הורידו ממני את בגדיי ורחצו אותי במים חמים.
שיערי סורק על ידי הבחורה עפ השיער הבהיר שהייתה נראית לי בגיל 17. וציפורניי טופחו על ידי הבחורה השניה עפ השיער השחור שהייתה ראית מבוגרת בהרבה מזו שלידה.
הן לא אמרו מילה, הרגשתי שאם אשאל שאלות סביר להניח שלא יענו עליהן, לכן בחרתי שאלה ספציפית שאת תשובתה רציתי לדעת יותר מכל, ״מה זה המקום הזה?״, המבוגרת יותר לחשה לי להיות בשקט וכך עשיתי, הן יודעות טוב יותר ממני זה בטוח. בעודי לבושה במגבת בלבד, נכנס אותו אחד עם החליפה שראיתי קודם. שתי הבחורות קמו מיד והפנו את מבטן למטה.
האיש הסתכל עליי והבחורה הבלונדינית סימנה לי עם המבט לעמוד. נעמדתי מיד מה שגרם למגבת להשתחרר וכמעט ליפול.
הרגשתי את המבוכה מתפשטת על לחיי. ״אל תתביישי ממני״ הוא אמר וביצע כמה צעדים לכיווני. הוא תפס את יד ימיני אשר אחזה במגבת וקירב אותי אליו לחיבוק, פחדתי נורא.
YOU ARE READING
המגפה
ChickLitמגפת חטיפות של נערות פרצה בכפר, סאמר נפלה גם כן כקרורבן, חטופה. סאמר וכל החטופות חייבות לציית לאדון ועוזריו בכל המובנים. סאמר מצליחה לחדור למערכת ולקחת החלטה.