התחלתי להתקדם לכיוון החדר של וויליאם. יכולתי לשמוע שוויליאם בא אחריי. נכנסתי לחדר המקלחת, בו עדיין שכבו בגדים שלי על השיש. פשטתי ממני את בגד הים ונכנסתי להתקלח. כשהסטתי את הוילון ראיתי שבמקום הבגדים שלבשתי קודם, הופיעו בגדים נקיים ומקופלים, יחד עם הלבשה תחתונה בעיצוב תחרה.
לבשתי את התחתון שישב עליי כמו חוטיני וליפפתי מגבת סביבי. יצאתי אל החדר שינה וראיתי את וויליאם יושב על המיטה, מחכה לי.
״אני מעוניינת בפיגמה, אתה יכול להשיג לי את זה או שאתה לא מספיק גבוה בדרג?״ שאלתי בשעשוע והוא מיד עשה צלצול זריז לאחד העובדים כאן שיביאו לפה פיגמה עבורי. ״אמרת קודם שלא תעשה שום דבר איתי ללא ההסכמה שלי. זה נכון?״ התקדמתי אליו בצעדים איטיים עד שהייתי ממש מולו. ״כן, זה נכון סאמר.״ ענה ובהה בגופי שהיה מכוסה במגבת דקה.
דפיקה נשמעה בדלת ונכנס אחד המשרתים שלו, הביא לי את הפיגמה. אחרי שאותו עובד יצא מהחדר, הסתובבתי אל הקיר ונתתי למגבת ליפול על הרצפה. וויליאם היה בשוק ומיד קם אליי. השענתי אותו על הקיר ונצמדתי אליו. הוא מיד תפס בישבן שלי והרים אותי על האגן שלו, תוך כדי שהפך אותנו כך שאני הייתי עם הגב לקיר.
תוך כדי שרגלי כרוחות סביב האגן שלו הוא החזיק עם ידיו את הישבן שלי בתור תמיכה וידיי היו סביב צווארו.
טרפתי את וויליאם בנשיקה סוערת. וויליאם לא התנגד אלא להפך, רק שיתף פעולה. עצרתי את הנשיקה והסתכלנו אחד על השניה. ״אני לא רוצה להיות סתם עוד אחת,״ התחלתי להגיד ״אני רוצה להיות היחידה שלך״ המשכתי והוא רק הנהן בתגובה. ״את היחידה שלי סאמר, את הכי מיוחדת פה מכולן.״ ענה והמשכנו את הנשיקה.
וויליאם העביר יד אחת על החזה שלי, ואהבתי את זה מאוד. הלחץ בי היה עצום אבל אהבתי את כל זה.
הזזתי את הידיים שלו ממני ונעמדתי על הרצפה. לבשתי את הפיגמה ונשכבתי על המיטה, מסמנת לווילנאם לבוא לידי. אחרי לדעתי עשר דקות או יותר יכולתי לשמוע את הנשימות של וויליאם מסתדרות ונהיות כבדות יותר, משמע הוא נרדם.
YOU ARE READING
המגפה
ChickLitמגפת חטיפות של נערות פרצה בכפר, סאמר נפלה גם כן כקרורבן, חטופה. סאמר וכל החטופות חייבות לציית לאדון ועוזריו בכל המובנים. סאמר מצליחה לחדור למערכת ולקחת החלטה.