הגעתי לחדר הטיפולים וקול נעים הושמע, ״אני כבר מגיעה״. התמקמתי אל הכורסא והנחתי את הידיים שלי על השולחן, בו הציפורניים שלי יטופלו בעוד מספר דקות. אנה יצאה אל החדר ונגלתה אל עיניי. כל כך שמחתי לראות אותה. ״אנה!״ לחשתי בהתלהבות. בדקתי את הסביבה שאף אחד לא שומע אותי, ״סאמר, מה שלומך?״ לחשה לי באותה התרגשות בחזרה. ״אנחנו חייבות לדבר, יש לי תשובות״ התחלתי להגיד, אנה שמעה את מה שאמרתי והתרגשה אפילו יותר, מחכה שאתחיל לדבר, ״תשמעי,״ התחלתי לדבר, הסתכלתי פעם נוספת מסביבי לראות שבאמת אף אחד לא ישמע: ״מה שאני עומדת להגיד לך לא ישמע טוב בשום צורה. הגעתי איכשהו לוויליאם. אני עכשיו ה״חברה״ שלו״ אמרתי ועשיתי מרכעות עם האצבעות. סיפרתי לאנה כל מה שקורה והיא הייתה בדיוק בשוק כמוני. ״וואו, זה נוראי. אנחנו חייבות למנוע את זה לפני שזה יגיע אליי. לפני שתורי יגיע!״ אנה תפסה את הידיים שלי, מתחילה להתחנן בפניי שאעזור לה ושלא אתן להם לקחת אותה. זה פשוט נוראי ואכזרי כל כך.
מיד חיבקתי את אנה ״אל תדאגי, אני איתך״. אני חייבת לשכנע אותו לרדת מזה, אני חייבת לפחות להציל כמה בחורות ולשחרר אותן לפני שיהיה מאוחר מדי.
הטיפול הסתיים, השומר החזיר אותי אל החדר של וויליאם. ״היי, חזרתי״ הכרזתי, מחפשת את וויליאם בדירה. נעמדתי מול חלון המרפסת, מנסה לראות אם הוא בחוץ אך התקשיתי בגלל האור מבפנים. לפתע ידיים עוטפות את האגן שלי מסביב וראש מונח על הכתף שלי. הרמתי את יד ימין שלי וליטפתי את הלחי שלו, אהבתי את התחושה של הזיפים, עוקצים קלות את כף ידי. ״היי, חזרת״ אמר והתחיל לנשק ללחיי. הסתובבתי אליו עם הפנים והוא ישר השמיע נהמה מסופקת בפיו מה שרק הדליק אותי. הסתכלתי על פניו וכל הדאגות שלי נעלמו כלא היו. התקרבתי אל פניו של וויליאם עד שהינו כל כך קרובים. מוזיקה סוערת פעלה ברקע ונתתי לעצמי להסחף עם הזרם. התחלנו להתנשק בפראיות, וויליאם שם את ידיו על הישבן שלי שוב, כמו שאני ממש אוהבת. הרמתי את הירך שלי כך שהאיברים שלנו היו קרובים כל כך. ״אוו סאם, עשית עכשיו טעות״ אמר והרים אותי, הוא החזיק בישבן שלי והוביל אותנו לחדר השינה, שם הוא הניח אותי על המיטה הנוחה ונעמד על ברכיו. הוא הרים לי מעט את השמלה הקצרה שלבשתי ונשק לתחתונים שלי ״אני יכול?״ שאל וויליאם בעודו מתחיל לאט לאט להוריד אותם.
YOU ARE READING
המגפה
Chick-Litמגפת חטיפות של נערות פרצה בכפר, סאמר נפלה גם כן כקרורבן, חטופה. סאמר וכל החטופות חייבות לציית לאדון ועוזריו בכל המובנים. סאמר מצליחה לחדור למערכת ולקחת החלטה.