פרק 8

1.1K 39 1
                                    

וויליאם ישן, כל החדר חשוך לחלוטין מאור.
קמתי בזהירות מהמיטה, נזהרתי שלא להעיר את וויליאם. התחלתי ללכת לכיוון הסלון, מחפשת את הדלת.
אני חייבת להשיג את המפתח, לפני שימצאו אותו.
כשהגעתי אל הדלת הסתכלתי מסביבי ולחצתי על הידית ולהפתעתי היא הייתה נעולה ולא היה שום מפתח בפנים.
התחלתי לחפש את המפתח בכל הסלון והמטבח.
הרגשתי נוכחות שנמצאת ממש מאחוריי וכשהסתובבתי וויליאם עמד שם לבוש רק במכנס. ״מחפשת משהו?״ שאל אותי, אין לי מושג מה לענות לו.. אנדרנלין שוב תקף אותי והלחץ בער בלחיי. ״כן, רציתי למצוא את המפתח לדלת.״ עניתי כי ידעתי שלא אוכל להגיד שום דבר אחר. ״ולמה זה בדיוק?״ התקדם אליי בצעדים איטיים אך גדולים עד שהיה כבר ממש קרוב אליי.
״אני רציתי להסתובב קצת, לשאוף אוויר צח. אסור?״ מנסה לצאת מכל הסיטואציה הזאת.
וויליאם הרים מעט את הגבה הימנית בשעשוע. ״בטח שמותר, פשוט לא לבד.״ הכריז ואני רק עמדתי בשתיקה.
״טוב אז אפשר בפעם אחרת, אתה עייף הרי גם ככה, ל..לא?״ ניסיתי להשלים את המשפט, מנסה לפענח אם הוא עלה עליי. ״כן, אפשר״ הוא העביר יד על הלחי שלי שבערה ממבוכה ופחד בו זמנית. ״בואי נלך לישון, מאוחר נורא״ אמר, ורק הנהנתי כתגובה. התחלתי להתקדם לכיוון חדר השינה ונשכבתי על המיטה כשגבי מופנה כלפי הכניסה. ״את ניסית לברוח, לא ככה?״ שאל אותי וויליאם, הוא עומד מאחוריי.
קמתי למצב ישיבה על המיטה, ״באמת שלא,״ התחלתי להגיד אך הוא קטע אותי ״בטח שכן, אחרת למה לך באמצע הלילה לחפש מפתח, כשיש לך מרפסת ממש פה״ הוא התקרב אליי עד שהשפתיים שלנו היו כל כך קרובות.
שיט.
הוא עלה עליי, הוא יודע שניסיתי לברוח והוא גם בטח יודע על המפתח בחדר שלי. הוא יודע הכל!
״תן לי להוכיח לך שלא״ אמרתי, אני חייבת לשכנע אותו שהכל בסדר, ושלא ניסיתי לברוח. התחלתי לנשק אותו בפראיות ושמתי את הידיים שלו מסביב לגופי. קמתי על הרגליים שיהיה לנו יותר נוח והמשכתי לנשק אותו. הידיים שלו היו מונחות על הישבן שלי והידיים שלי החזיקו בעורפו. תפסתי לו בכתפיים וזינקתי עליו, כך שהרגליים שלי היו כרוכות סביב מותניו. הוא תפס אותי ואחז בי חזק, דואג שלא אפול. וויליאם לא התנתק מהנשיקה שלנו לרגע ורק המשיך עם המהלך. הוא התחיל להתהלך בזמן שאני עדיין עליו, הרגשתי שהוא עצר וכשפקחתי את עיניי, הינו באותו מקום במטבח, איפה שהינו קודם כשמצא אותי מחטטת בדבריו. הוא הניח אותי על השיש וגופו עדיין היה בין הרגליים שלי.
העברתי את הידיים שלי לאורך השיער שלו וכשהגעתי לאוזן שלו התחלתי לשחק עם התנוך שלה. הוא התחיל לנשק לצווארי ואני רק המשכתי לנשק את תנוך האוזן שלו בצורה עדינה. ״זה מדליק אותי, זה מה שאת רוצה?״ לחש לי, עצרתי לחשוב שניה. ״לא, אני עוד לא מוכנה. אבל לא ניסיתי לברוח״ אמרתי לו, מנסה לתפוס את מבטו בזמן שהוא ממשיך לנשק את פניי בנשיקות עדינות. ״אני מאמין לך, רק אל תעשי שוב שטויות אחרת יהיה לי מאוד קשה לסמוך עלייך״ הגיב לאחר שמבטינו הצטלבו.

המגפהWhere stories live. Discover now