Ήταν Σάββατο βράδυ. Εννιά συγκεκριμένα. Η συναυλία ήταν να αρχίσει στις δέκα στο πιο διάσημο μπαράκι της περιοχής.
Φόρεσα ένα μαύρο σκισμένο τζιν με ένα μαύρο crop top και τα άσπρα sneakers μου. Δεν μου αρέσουν τα τακούνια. Σπάνια θα τα φορέσω. Έδεσα ένα κάρο πουκάμισο στην μέση μου και βάφτηκα. Έβαλα μπόλικη μάσκαρα και έντονο κόκκινο κραγιόν.
"Σοφία, είσαι έτοιμη;" ακούω το Νίκο να φωνάζει από κάτω.
"Ναι κατεβαίνω." λέω και αρπάζω το τσαντάκι μου.
"Έτσι θα έρθεις;" ρωτάει όταν με βλέπει.
"Γιατί τι έχω;" τον κοίταξα απορημένη.
"Είσαι πολύ casual για κλάμπ, δεν νομίζεις;"
"Αυτό εννοείς. Ναι έτσι θα έρθω." απάντησα. "Ποιοι άλλοι θα είναι μαζί μας;"
"Μαζί μας κανένας. Θέλω να περάσω λίγο ποιοτικό χρόνο με την αδελφή μου. Αλλά άκουσα ότι σχεδόν όλο το σχολείο θα είναι εκεί."
"Ποιοτικό χρόνο; Που; Στον FY;"
"Θα δεις θα σ'αρέσει. Πάμε γιατί θα αργήσουμε."
"Μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει. Πάμε!"
Στην πραγματικότητα ήθελα πολύ να τον δω από τότε που του είπα ότι έχω κανονίσει για το Σάββατο δεν μου ξανά έστειλε μήνυμα και εγώ δεν είχα το θάρρος να του στείλω. Να του πω τι; Γιατί δεν μου μιλάει; Ούτε καν τον ξέρω.
Δέκα λεπτά αργότερα βρισκόμασταν στο μπαρ. Δώσαμε τα εισιτήρια και μας άφησαν να μπούμε. Καθίσαμε σε ένα τραπεζάκι ούτε κοντά, ούτε μακριά από την πίστα.
"Γεια σας τι θα πάρετε;" μας ρώτησε ο σερβιτόρος.
"Μια βότκα λεμόνι και μια μπύρα." λέει ο Νίκος καθώς βγάζει τα τσιγάρα από την τσέπη του.
Ναι ο αδελφός μου καπνίζει σχεδόν ένα χρόνο τώρα. Εγώ ήμουν η πρώτη που το είχα μάθει. Εγώ ήμουν και αυτή που τον βοήθησα να το πει στους γονείς μας.
Ο Σερβιτόρος επέστρεψε με τα ποτά μας. Ο Νίκος έβγαλε και πλήρωσε.
"Κερνάνε οι γονείς μας." μου είπε και εγώ γέλασα.
Πάντα το ίδιο κάνουν.
Εκείνη την ώρα άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ο FY. Η ματιές μας κλειδώθηκαν για μια στιγμή και αμέσως έστρεψα το βλέμμα μου άλλου. Ο Νίκος γύρισε προς την είσοδο και μετά προς τα εμένα.
"Μου κρύβεις κάτι;" με ρωτάει απορημένος.
"Αυτό!" λέω και βγάζοντας το κινητό μου του δείχνω την συνομιλία μας.
YOU ARE READING
I̷'̷l̷l̷ B̷e̷ G̷o̷o̷d̷ (̷F̷Y̷ F̷a̷n̷f̷i̷c̷t̷i̷o̷n̷)̷
FanfictionΗ Σοφία μία 17χρονη με όνειρα και στόχους για το μέλλον της. Βρίσκεται στην τελευταία τάξη του λυκείου και θέλει να περάσει στην γυμναστική ακαδημία. Ο Φίλλιπος, γνωστός και ως FY, ο νούμερο 1 ράπερ στην Ελλάδα. Γυρνάει από πόλη σε πόλη και κάνει συ...