Κεφάλαιο 5:

713 33 5
                                    

Για μία εβδομάδα κατάφερα να τον αγνοήσω παντελώς. Κάθε φορά που μου έστελνε μύνημα και δεν του απαντούσα όμως, ένιωθα ότι έχανα ένα κομμάτι του εαυτού μου.

Πλέον μπορώ να πω με σιγουριά ότι ναι μου αρέσει, ναι τον θέλω δικό μου και μόνο δικό μου. Η Δήμητρα και η Αθηνά είναι οι μόνες που το ξέρουν. Στους υπόλοιπους δεν τολμώ να το παραδεχτώ.

Ποτέ στην ζωή δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να ερωτευτώ έναν τραγουδιστή. Αν μπορώ να τον πω τραγουδιστή. Τελικά ίσως έχουν δίκιο αυτοι που λένε: Όταν εμείς κάνουμε σχέδια, ο θεός γελάει. Μάλιστα μαζί μου θα πρέπει να είχε λιώσει στα γέλια.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο ήχος του κινητού μου. Είχα μύνημα.

prince.fy
Σήμερα θα μας μιλήσεις πως το βλέπεις;

Τώρα τι να κάνω; Να απαντήσω η να συνεχίσω να τον γράφω; Από την μία θέλω να του μιλήσω, αλλά από την άλλη... Από την άλλη δεν ξέρω τι. Απλά ήθελα να το παίξω ότι ξέρω από αυτά.

Sofi_Augerinou
Συγνώμη, αλλά αν το έχεις ξεχάσει γράφω πανελλήνιες και προσπαθώ να αφοσιωθώ σε αυτό. Θέλω να περάσω στην σχολή τον ονείρων μου και με αποσυντονίζεις από τον στόχο μου.

Περίμενα για να δω την απάντηση του. Πέρασαν 10 λεπτά τίποτα. Έκλεισα το κινητό μου και άνοιξα το βιβλίο των λατινικών. Μπορεί να είναι εύκολα, αλλά εγώ προσωπικά τα σιχαίνομαι.

Όχι πες μου εσύ που θα μου χρησιμεύσουν. Η μάλλον άσε θα σου πω εγώ. Πουθενά. Έτσι τα μαθαίνουμε γιατί κάποιος βλαμμένος αποφάσισε πως πρέπει να μάθουμε λατινικά. Αμα τον είχα μπροστά μου αυτόν θα τον σκότωνα.

Μετά από κανένα μισάωρο ξαναχτύπησε το τηλέφωνο μου. Είχα πάλι μύνημα.

prince.fy
Όπως θέλεις δεν σε ξανά ενοχλώ.

Ένιωσα σαν να σταμάτησε η καρδιά μου για ένα λεπτό. Δεν ήθελα να γίνει αυτό όταν του είπα ότι με αποσυντονίζει.

Sofi_Augerinou
Δεν εννοούσα αυτό. Μάλλον το διατύπωσα λάθος. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι δεν μπορώ να μιλάω μαζί σου όλη την ώρα γιατί δεν έχω το χρόνο. Αυτό. Μπορούμε να μιλάμε συγκεκριμένες ώρες.

Το διάβασε, αλλά δεν απαντάει. Γιατί δεν απαντάει; Μην μου το κάνεις αυτό.

Sofi_Augerinou
Γιατί δεν απαντάς;
Είσαι εδώ;
Είσαι καλά;
Καλά άστο κατάλαβα.
Μου κάνεις αντίποινα.
Τα λέμε όταν σου περάσει.

I̷'̷l̷l̷ B̷e̷ G̷o̷o̷d̷ (̷F̷Y̷ F̷a̷n̷f̷i̷c̷t̷i̷o̷n̷)̷Where stories live. Discover now