2

1.6K 44 40
                                    

Per.Rosji
P- Mi też.
Polska brzmi dość znajomo ,ale może mi się tylko wydaje.
P- To do zobaczenia.(uśmiecha się)

Boże ,Ale ona się pięknie uśmiecha. ROSJA SPOKUJ TY TO TAK ZAWSZE.

P- Halo Rosja. Rosja ?!
R- Przepraszam zamyśliłem się.
P- Ok to..... pa
R- Pa pa

Pomachaliśmy sobie na do widzenia poszliśmy w swoją stronę.

Per.Polski
Boże nie nie tylko nie to. Rękawy od bluzy nasiękły krwią.
P- Kurwa.

Pobiegłam jak najszybciej do domu żeby założyć na ręce jakieś bandaże. Kiedy dobiegłam do domu szybko wyciągnęłam z kieszeni klucz i otworzyłam. Potem weszłam do kuchni i podwinełam rękawy od bluzy kiedy zobaczyłam tą krew pływającą po mojej ręce... to było wręcz chipnozujące ,Ale już musiałam zabandarzować moje rany na rękach. Wyjęłam z szafki bandaże i wodę utlenioną.

Skip Time(20:10)
Siedziałam już w swoim kigurumi czarnego kotka i oglądałam "Szkoła Życia". Chciałam iść już spać ale wtedy usłyszałam dzwonek do drzwi.
P- Już idę.
Kto normalny przychodzi o tej godzinie do kogoś ,ale ok już otworzę.
P- Węgry?!
W- Tak oto ja.
P- Dobra ,dobra oco chodzi ?
W- Poprostu jakiś kolo urządza imprezę i kazał ci powiedzieć.
P- Ok. A wiesz co to za koleś?
W- Boże nie wiem. Co ja?!
P- Ok a wiesz przynajmniej jak wyglądał?
W- Miał taką fajną czapkę.
P- Dużo pomogłeś wiesz.

Ale czekaj ,czekaj może chodzi mu o Rosję.

P-  A był wysoki?
W-  Kurwa poprostu wieżowiec! Czekaj A  co... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
P- CO!! Nic poprostu to chyba Rosja i chciałam się upewnić!
W- Powiedzmy ,że ci wierzę. Dobra bo muszę spadać. PA!!
P- PA!!

Nareszcie święty spokuj chociaż nie zupełnie bo muszę jeszcze się spotkać z Rosją ,ale jak nie wiem gdzie mieszka nie mam jego numeru telefonu więc. Może będzie w parku jak wczoraj. Przynajmniej mam taką nadzieję...

Skip Time (6:26)
Boże przeciesz dziś piątek i szkoła i impreza więc mam zwalony dzień ale nic z tym nie zrobię. Zeszłam na dół do kuchni zrobić sobie śniadanie. Dziś wyjątkowo tosty (XD) więc trzeba wyjąć toster.

Chwilę później

No i tosty są w mojim brzuchu teraz tylko kilka kresek.
"Bip Bip"
Kto śmie mi teraz przeszkadzać. Wiadomość od ROSJI !? Co on może Ode mnie chcieć?

*Wiadomości*
R- Hej to ja Rosja.
P- Hej oco chodzi?
R- Idziesz na moją imprezę?

Czyli to on urządza tą imprezę okej... czyli się nie myliłam.

P- Jasne tylko nwm gdzie ty mieszkasz.
R- Przyjdę po Ciebie Ok?
P- Ok. Ale nie wiesz gdzie mieszkam.
R- Yyy... wiem.
P- CO!? Z skąd?!
R- Od Węgier ale nie mów mu że ci to powiedziałem Ok?
P- Ok. To o której po mnie przychodzisz??
R- O 18:00 może być?
P- Tak to... pa
R- Pa
*koniec wiadomości*
Czyli mam jeszcze trochę czasu bo jest 14:43 więc trzeba się jakoś ubrać tylko jak. Poszłam do mojego pokoju na górze i stanęła przed szafą.
P- Co ja mam założyć na tą imprezę?
Szukałam jeszcze parę minut i znalazłam ładny szary golf i czarną spódniczkę. Spojrzałam jeszcze na telefon 17:45 trochę długo stałam przy tej szafie ale cóż za 15 minut Rosja powinien być.
*Ding dong*
Usłyszałam dzwonek do drzwi podeszłam do nich i je otworzyłam przedemną stał Rosjanin.
R- Cześc
P- Hej to idziemy ?
R- Jasne
Kiedy szliśmy do domu chłopaka rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym (aha) kiedy byliśmy już na miejscu zobaczyłam dosyć spory dom. Weszłam do środka A Rosja za mną w środku było bardzo dużo kraji w tym upity Węgier który zrywa do Austrii. Rozejżałam się jeszcze i zobaczyłam ZSSR Co on tu do jasnej cholery robi ?! Dobra Polska spokuj idź się po prostu napij. Usiadłam na krześle z butelką wudki i zaczęłam ją pić po 4 butelce nie kontaktowałam.

Per.Rosji
Polska się nieźle upiła ale cóż zaraz czy ona się bardziej najebała ode mnie. Dobra nie ważne odprowadzę ją do domu. Chwilę później poczułem jak ktoś obejmuje mnie w pasie oczywiście był to Ameryka.
A- Rosja~
R- Odpierdol się ode mnie.
Kiedy ja tak krzyczała na USA(Amwryka) A kiedy się odwruciłem Polska wyparowałam Fack też zauważyłem ,mój starszy brat też znikną. Coś mi tu śmierdzi.
Ok ja idę jej poszukać w kuchni nie ma w łazięce nie ma okej to został mi tylko mój pokuj wchodzę i widzę....

================================Co zobaczy Rosja bo ja nwm XD to do zobaczenia

Baj~

**/Proszę Zostań\** (PolRus)(contryhumans)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz