Per. Rosji
Boże czy ona odwzajemniła pocałunek nie wierzę. Całowaliśmy się jeszcze kilka minut, aż nie zabrakło nam powietrza. Patrzyłem w jej niebieskie oczy były piękne. Czułem gorąco na moich policzkach widziałem jak Polska cicho chichocze. Więc ją przytuliłam, przestała się śmiać bo sama spaliła buraka zaczołem się śmiać i polka też chwilę się tak śmialiśmy. Zdjołem swoją suszarkę i założyłem ją na głowę Polski. Wyglądała w niej tak słodko. Moja mała księżniczka.
Per. Polski
Boże, ale ta jego uszatka jest miękka chociaż trochę spada mi na oczy i musiałam ją co i nie raz poprawiać, ale to nic.
R- Idziemy do mnie~?
P- Okej
Odpowiedziałem. Wtedy chłopak złapał mnie z rękę i zaczęliśmy iść w stronę domu Rosji. Kiedy doszliśmy do domu od razu Rosja otworzył drzwi i poszliśmy do salonu, jak wiem to Rosja mieszka z ZSRR!! Mam przejebane oby go w domu nie było.
R- Chodźmy do mnie.
P- Ok. Aaaa jest twój brat jest?
R- Tak...
Powiedzał to z taką złością rozumiem to.R- To idziemy?
P- Jasne.
I poszliśmy do pokoju chłopaka. Gadaliśmy o wszystkim i o niczym, aż do momętu gdy do pokoju wszedł ZSRR.
Z- O witaj Polsko jak tam z mojim braciszkem ci się powodzi?
R- Odwal się od Polski rozumiesz?!
Z- Ta....
R- To wynocha!!
Z- Już już.
Nareszcie poszedł.
R- To może~~
Wtedy Rosjanin przygwoździł mnie do łóżka i zaczął robić mi malinki na szyji. Ja wtedy zaczęłam cichutko jęczeć ale chłopaka to jeszcze bardziej podniecało zaczął już mnie rozbierać, ale Wtedy do do pokoju wszedł ZSRR ja wtedy od razu się ubrałem i patrzyłam się na niego wtedy ZSRR powiedzał.
Z- Rosja tak od razu? Najpierw to się naucz od braciszka. Hahaj
R- Możesz wyjść?
P- No właśnie.
Z- Polsha od kiedy ty taka agresywna.
Nie wytrzymałam wstałam i podeszłam do tego komunizty i dałam mu z liścia po czym wyszłam z domu Rosjan.
================================wiem że krótkie i bardzo was za to przepraszam 😢do zobaczenia w następnym tygodniu😘😘😘
CZYTASZ
**/Proszę Zostań\** (PolRus)(contryhumans)
Historical Fiction🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱 Książka jest pisana luźno XD