Per. Polski
Już stałam przed drzwiami Holandii i zadzwoniłam 2 razy dzwoniłem i otworzył o dziwo nie zjarany Holender.
P- Hej.
H- Hej czekałem na Ciebie z skrętem.
P- No to dawaj jaramy.
Poszłam z Holender do salony i zaczęliśmy palić skrętu.
Później
Per. Narrator
Polka i Holender byli już porządnie zjarani. W pewnym momęcie Holandia przybliżył swoją twarz do ust Polski i ją pocałował Polska odwzajemniła pocałunek Holender wziął ją na rencę i zaniusł ją do sypialni resztę dnia spędzili na sprawianiu sobie przyjemności.
Per. Polski
Wstałam bardzo zmęczona i obolała. Ale chwilę później poczułam czyjiś oddech na sobie szybko się odwróciłam i zamarłam kolejny raz z kimś się przespałam zaczęłam cicho płakać nie wierzyłam w to co się stało wtedy poczułam ręce na moich biodrach na to się wzdrygnrłam Holender mnie przytulił ja wtedy się rozklejiłam się i odwzajemniłam przytulasa. Po kilku minutach powiedzałam Holandii żeby się odwrócił a ja w tym czasie się ubrałam i poszłam w stronę mojego domu. Kiedy już byłam przed moim domem to załuwarzyłam Rosję który czeka przed moimi drzwiami z wsciekłością w oczach podeszłam do niego a on zaczął się na mnie wydzierać.
R- Jak mogłaś mnie zdradzić i jeszcze z Holandią nie spodziewałam się tego po tobie.
P- Ros-sia ja.... Ja nie c-chciałam j-a byłam z-zjarana..
R- Ta na pewno wypierdalaj z mojego życia.
W ten sposób straciłam wszystko.
Mam nadzieje że się spodobało.
O i dziękuję za pomoc _Russek_Pospolity_ 🌻❤❤❤🌻
CZYTASZ
**/Proszę Zostań\** (PolRus)(contryhumans)
Historical Fiction🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱 Książka jest pisana luźno XD