6

617 25 17
                                    

Per. Polski

Kiedy wstałam poczułam wielki ból głowy jak widać wudka mi szkodzi ,ale mówi się trudno. Tak szczeże pamiętam tylko jak Rosja do mnie przyszedł i to tyle a wogule gdzie on poszedł. Lepiej bo poszukam. Wstałam z łużka i wyszłam z pokoju.

P- ROSJA!?

R- O już wstałaś.

P- Ta...

R- Ja tak bardzo Cię przepraszam za ZSRR.

P- Nie bo spoko.

Gadaliśmy jeszcze chwilę. Aż do chwili jak Rosja przewalił mnie na łużko i zaczął całować po szyji jeczałam dość ci ho ale i tak chłopak to usłyszał. Na moje nie szczęście a może szczęście odwrócił mnie na brzuch i ściągną ze mnie spodnie wraz z bielizną a chwilę puzniej zrobił to samo z swojimi spodniami i bokserkami.

R- Chcesz tego?

P- T- Tak.

Rosja wtedy wszedł we mnie powoli a ja poczułam ogromny ból i krzyknęła.

P- Możesz trochę delikatnie.

R- Dobrze.

Per. Rosji
Weszłem w polkę dość wolno i poczekałem aż się przyzwyczaić. Po około 5 min zaczełem się w niej powoli poruszać a ona zaczynała coraz głośniej jęczeć. To byłam muzyka dla moich uszu. Po jakimś czasie pot wpływały po moim ciele czułem że jestem na skraju dojścia w niej więc wyszłem z niej. Widać że nie tylko mi się to podobało.







Sorki że krótkie ale niestety mam szkołę więc rozdziały będą pojawiały się że dzień i będą krótsze.

Bay~~

**/Proszę Zostań\** (PolRus)(contryhumans)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz