Per. Polski
Obudziłam się dość zmęczona i bolał mnie tyłek. Wtedy zauważyłam, rosjana nie ma obok mnie więc zeszłam z łużka i powędrowałam do kuchni. O dziwo był tam i robił śniadanie podeszłam do sowieta od tyłu i gospodarki przytuliłam on na ten gest trochę się wzdrygną ale chwilę później odwrócił się i mnie przytulił. Lubię jak mnie przytula czuje się tak bezpiecznie i wiem, że mnie kocha.
R- Jak się spało?- spytał chłopak.
P- Dobrze tylko tyłek mnie boli.- odpowiedziałam na to chłopak tylko się zaśmiał.
R- Oj przepraszam haha.- zaśmiał się.
Na to tylko fukneła i podeszłam do lodówki a z niej wyjęłam jajka po czym ją zamknęłam i wyjęłam z szafki olej i patelnie po czym zaczęłam robić jajecznicę. Rosjanin uważnie mi się przyglądał. Kiedy skończyłam założyłam jajecznicę na dwa talerze po czym położyłam je na stół.
P- Rosja zrobiłam jedzenie.- powedzłam na to chłopak podszedł i usiadł przy stole już jedząc swoją porcję jajecznicę ja zaczęłam jeść chwilę po nim zaczęłam się zastanawiać jak tam u Litwy dawno jej nie widziałam może by do niej zadzwonić pogodzić się nie wiem. W tym momęcie dostałam wiadomość od Holandii ciekaw co chce.
H- Hej jest sprawa.
P- Jaka?
H- Będę dziś jarać z Jamajką i jak chcesz to z tobą.
P- Jeszcze się pytasz jasne że tak.
H- Ok to do 18.
P- Ok
Super że będę mogła się trochę rozluźnić jak widać nie mogę obstawiać wudki ani zioła ale no cóż.
Hej myślę że się spodoba.
CZYTASZ
**/Proszę Zostań\** (PolRus)(contryhumans)
Historical Fiction🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱 Książka jest pisana luźno XD