Chapter 8

74 3 2
                                    

Сутринта госпожа Шъфи беше сготвила някакви бухтички и си беше набавила мляко от някъде.Тази жена мислеше за Мак и бе изключително притеснена.Когато младото момиче се събуди,чу леки пукания от  догорялата печка,погледна към госпожа Шъфи,която мачкаше тесто в ръцете си,след което го слагаше на тигана.

-Добро утро!-Усмихна се госпожа Шъфи.-Спа ли добре?През нощта имаше поредната ужасна буря.

-Не съм я чула.В подобно време,аз се наслаждам още повече на съня.-Усмихна се леко Мак.

-Какво се случи,девойко?Защо русото момче те доведе тук?Да не би да е станало нещо?-Започна да задава въпроси и сложи в една порцеланова чинийка няколко бухтички и ги остави на малката масичка до леглото на Мак.

-Може ли да ти разкажа по-късно?В момента настроението ми...не е тази вълна.-Усмихна се мило Мак и пробва една от бухтичките.-Леле готвиш точно като майка ми.-Пак се усмихна.Шъфи се усмихна.

-Трябва да ти кажа една тайна,но ще си я спестя за довечера,тъй като трябва да слеза до селото за дърва за печката.-Засмя се мило.-Ти си почивай!Ако искаш да излизаш някъде,ключа на вратата е в буркана за захарта.-Шъфи се изправи и излезе от вратата.Мак започна да разглежда къщата.Видя,че Шъфи има две дъщери по снимките и се усмихна.Не можеше да повярва как може тази жена да се отнася толкова мило с нея.

В това време Кристофър спеше,а Реджина запали,по бельо, пура на прозореца.Той е събуди от тази силна миризма на ферментирал тютюн.Изправи се в седнало положение и я погледна.Потърка си очите и въздъхна жално,защото не спираше да си мисли за Глория.

-Добро утро!-Без да се обръща,усети,че момчето зад нея е будно и продължаваше да пуши дебелата пура.-Надявам се да си спал добре.-От устата й излезе огромно количество пушек и тя се усмихна,гледайки през прозореца.

-Колко е часа?-Търсеше си телефона или поне джобния часовник,но не откри нито едно от двете.-Ти ли си ми свила?-Попита изнервен и се изправи.Започна да се облича.

-Зимата настъпва малко по-малко,а с нея...и изчезването на всички нимфи.-Усмихна се леко.

-За какво говориш?-Погледна я в гръб,обличащият се Кристофър.

-Говоря за това,че не всяка нимфа може да издържи на минусови температури,а последната нимфа,ми е в кърпа вързана.-Пак дръпна от пурата и издиша пушек.

FellWhere stories live. Discover now