Chapter 4

91 3 0
                                    

Сутринта отново бе същата като всяка друга.Мак проведе всичките налагащи се часове,след което отиде да обядва в столовата.Бе взела книгата на училището със себе си за да прочете още малко за случилото се.Когато обаче групичката на Кристофър влезе в столовата,отново не отлепяха погледи от тях.Имаха план,който започна действието си.

-Хей...-Седна Бела на масата на Мак.Макензи вдигна глава от книгата и я погледна.-Аз съм Елизабела,но всички ме наричат Бела.-Усмихва се приятелски.

-Хеееей...-Продължително.-Ти не си ли приятелка с Мис обичам да заливам хората със спирт?-Затвори книгата,облегна се назад и я погледна злобно.

-Бяхме,но тя започна да се държи ужасно с всички,дори и Кристофър не може да я понася.-Погледна я Бела усмихнато.-Но все тая.Какво четеш?-Протегна ръка към книгата,но Мак бързо отреагира и дръпна книгата.

-,,Гордост и предразсъдъци" !-На бързо сложи книгата в раницата си и я погледна.

-Обожавам тази книга.-Усмихва се пак.

-Е Бела ти ходи ли в четвъртък на църква?-Отпи от чашата си с портокалов сок и я погледна в очите.

-Да.Всеки четвъртък и неделя всички ученици посещават църквата в близката гора.Тя е малка,но е достатъчна за една истинска изповед.Не знам защо всички тук са толкова религиозни и се държат така,но щом се налага бих направила всичко,за да се впиша.-Усмихва се отново красивата блондинка.

-Религиозни наркомани,ха?-Засмя се Мак.

-Самата аз попаднах тук заради една хероинова свръхдоза.Злоупотребявах с наркотиците.-Усмихва се.

-Хероин?И си все още жива?-Вдигна вежди.

-За това всеки ден отправям благодарности към Бог.Заради него съм тук,жива и полу здрава.-Бела се засмя.-Днес ще има момичешка пижама сбирка,така че с удоволствие те каня.Лусия и приятелката й няма да са там,поне за това можеш да се успокоиш.-Бела се усмихна отново.Изправи се,а Мак следеше всяко едно нейно движение.

Вечерта обаче Мак започна да пише в дневник проучвания,да преписва някои ,,заклинания'' от интернет.

Дни наред тя излизаше от стаята си,само за часовете и за храна.Не контактуваше с никой.След дните,в които Денис бе наказана,тя излезе,Мак бе мълчалива и кротка.Не обръщаше внимание на останалите.Фактът,че Helloween е утре,я побъркваше.Когато и този ден настъпи тя бе  уплашена.

FellWhere stories live. Discover now