Нощта мина в буря,но още от сутринта слънцето напече снега и градусите се вдигнаха.Камбите биха лудо,защото днес бе празник.Сутринта Мак при събуждането си видя цялата си възглавница в грим.Изправи се и я сложи под мивката,за да я изпере по-късно.Изтри останалото на лицето и.Върза малката си коса и влезе да се къпе.Изми зъбите си и излизайки от банята,забеляза една роза на леглото си.Имаше и писмо до нея,тя започна да чете.
,,Добро утро на моята прекрасна принцеса.Готов съм с багажа си и нямам търпение да те видя отново.Честит Празник!Твоят любим принц Томас!"
Тя взе розата и се усмихна.Започна да нарежда дрехите си в огромния куфар,но и той не и стигна.Облече се в сив пуловер и дълга розова пола.Усмихна се на колието,което и беше дал Томас.
Взе всичко нужно от стаята си и излезе,влачейки куфара си.Срещна Томас и Аш на входа,които също бяха с куфари и облечени доста прилично и хубаво.Бяха с махмурлук,но изглеждаха сравнително добре.Мак ги прегърна един по един и се запътиха към столовата,където си взеха закуски и закусиха спокойно.
Междувременно Денис се пробуди в прегръдките на Кенеди и под топло одеяло.Усмихна се и погледна масата.Изправи се и облече бельото си,след което и пуловера му.Оправи цялата маса и направи закуска от останалото от вчера.Когато той започна да се пробужда,тя се усмихна.Той я погледна и разтърка очите си.
-Боли ме главата!-Той зализа перчема си назад и погледна към Денис.-Добро утро!Как прекара останалата част от нощта?-Попита той.
-Супер.Беше ми малко тясно,но се справих.-Той облече панталоните си и се изправи да закусва.Тя седна пред него и също закусваше.-Не си спомням почти нищо!-Отпи от сока си.
-Аз също!-Усмихна се Кенеди,докато хапваше някакъв сандвич.-Трябва да вървим при останалите.-Остани с пуловера ми и без това отиваме към общежитията.-Той се изправи взе палтото си,както и тя взе своето и отидоха в столовата.Щом Томас зърна голите крака на Денис веднага му стана ясно какво се е случило,след като те са си тръгнали и започна да подозира някакви неща.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fell
Подростковая литература17-годината Макензи Дженкис,или на кратко Мак,нанася ужасно тежък побой върху момичетата,които години наред я тормозеха,макар и вербално.Следователно майката на Мак е задължена да прати дъщеря си в поправително училище за хулигани ,, Strong Will".Пъ...