Citiți ce scrie la urma îngroșat, e important!
Autor pov.
Anii au trecut, Emma si Cristi aflând că vor avea o fetiță, asa cum voia Cristi. Fetița s-a născut, o cheamă Munteanu Gia si are 4 anișori. E o fire cu multă energie, nu sta niciodată potolită, mereu face cate o nazbatie. Ce sa stie ea? E doar un copil ca toti altii.
Azi 6 septembrie Emma se pregătește de a aduce pe lume cel de al doilea copil in familia Munteanu. De data asta este un băiețel, asa cum isi dorea Emma. Pentru numele acestuia inca nu s-au hotărât, însă, pana se naste peste câteva ore, vor avea timp.
Cristi pov.
- Cristi! Cristi!
- Da?
- Cristi, nu mă simt bine.
- Ce ai pățit?
- Cristi, nasc!
- Oh, Doamne! Hai repede la masina, iti aduc restul dupa ce ajungem la spital. Dar Gia?
- O sun imediat pe Jenifer sa vina sa stea cu ea.
- Bine, o suni in masina.
***
Peste o doua ore, un doctor si vreo doua asistente iesind din salonul soției mele si fug imediat spre el.
- Domnule, cum se simte?
- Dumneavoastră sunteți tatăl?
- Da.
- Felicitări, aveti un băiețel perfect sănătos, de nota 10! imi zice si da noroc cu mine.
- Doamne, multumesc! Pot intra?
- Sigur.
Intru iar in partea dreapta, pe pat, era soția mea cu băiețelul nostru în brațe.
- Cum te simți?
- Bine, mai bine. Dar tu?
- Eu? Eu sunt enorm de fericit ca am o familie frumoasă, am o soție frumoasa care ma ajuta cu tot ceea ce e nevoie si doi copii minunați.
- Te iubesc, Cristian!
- Și eu te iubesc, draga mea! ii spun si o sărut.
- Și ce nume ii punem?
- Ce zici de Eric?
- Suna bine.
- Rămâne Eric?
- Da. Asa de repede te-ai gandit la nume?
- Am asteptat doua ore pe hol, trebuia sa fac si eu ceva ca sa nu mă plictisesc.
- Sunt cel mai fericit tată din lume!
- Și cel mai sexy.
- Nu neg. spun râzând.
***
Emma pov.
Au trecut cinci zile de când l-am adus pe lume pe Eric iar acum ne pregătim să mergem acasa.
Peste aproximativ 30 de minute ajungem acasa, deschid usa iar acolo sunt întîmpinată de părinții mei, părinții lui Cristi, nasul si nasa noastră si a copiilor, Duțu, Daria, Alexandra si Alex.
- Felicitări! striga toti in cor când intru pe usa.
- Vai, va multumesc pentru surpriză.
- Vreau sa vad, vreau să-l văd! striga Gia topaid prin casa.
Ma asez pe vine iar ea vine lângă mine si incepe sa-l privească.
- Mami, cum il cheama?
- Eric.
- Elic?
- Da, nu iti place?
- Ba da, spel sa ne intelegem bine.
- Trebuie, sunteti frați, e fratiorul tau mai mic.
- Mai mic, di șe?
- Ca asa a vrut Dumnezeu.
- Doamne, Doamne, sa stii ca voi avea grija de Elic.
- Micuța mea. ii zic pupand-o pe creștetul capului.
- Ce mic e! Parca Gia era mai mare când s-a născut. spune Jenifer.
- Nu, erau la fel dar te-ai obisnuit tu cu ea asa, mare.
- Probabil.
- Felicitări, sa va trăiască minunile! ne zice mama soacră.
- Mulțumim!
- Surioara, uite ca te-ai mai pricopsit cu un copil. imi zice râzând.
- Ah, dar la voi cand vine al treilea?
- Peste 4 luni. spune râzând Alexandra.
***
Mica petrecere s-a terminat iar toti invitatii au plecat. Copii dorm iar noi ne uitam la un film in sufragerie.
- Sigur nu esti obosită?
- Putin.
- Du-te si odihnește-te, nu vreau sa ti se faca rau sau ceva.
- Bine. Dar intai de toate astea, vreau sa-ti zic ceva.
- Spune.
- Iti multumesc ca ma iubesti, iti multumesc ca ma ajuți când mi-e greu, iti multumesc ca esti tatăl copiilor mei si iubirea vietii mele, te iubesc!
- Și eu te iubesc, mereu iti voi fi alături, draga mea soție!
S F Â R Ș I T !
Acesta este ultimul capitol din această carte, adică sfârșitul. Va multumesc mult pentru susținere, fara voi, acum nu mai ajungeam aici. Va iubesc! ♥️ Voi ziceți ca volumul II sa-l scriu tot in aceasta carte dar, volumul II nu va mai avea legătură cu Emma si Cristi, ci doar cu Gia si ocazional Eric. Deci, mai bine ar fi sa fac într-o altă carte. Voi spuneti-mi cum credeti ca ar fi bine si o sa tin cont de parerea voastră! ♥️🤙
CITEȘTI
Fata visurilor/w Cristi Munteanu
FanfictionVOLUMUL 1 Necesita o ușoară editare. Dintr-o ura,a devenit iubire cand acestia s-au împrietenit.A fost o iubire mare intre cei doi.Dar cand el primește o poza falsă,iubirea se destramă. Cover by:LoveeToStory Iti multumesc!💖 👉Dacă esti curios de...