3

2.5K 237 1.2K
                                    

"Ve sen bana yalan söyledin ha!" dedi Harry.

"Gizli bir soruşturma yürüttüğümüz içindi." dedi Zayn ve Harry eşyalarını valize yerleştirirken onu durdurdu. "Sevgilim, belki sana anlatmam gerekirdi ama-"

"Beni incitmekten korktun. Ne zaman bu hikayeyi anlatmayı bitireceksin?"

"Bu bir hikaye değil, bunu biliyorsun!" dedi Zayn. "Bebeğim, ben sadece-"

"Ne?"

"Dışarısı çok kötü insanlarla dolu bir dünyayı araştırıyorum ama seninle, apayrı bir dünyada yaşıyorum ve sana bunları anlatmama nedenim, senin yanında bütün tehlikeleri, bütün o kötülükleri unutmak istemem." dedi Zayn. "Birkaç haftadır incindiğini görebiliyorum, seni koruyamadım ama yaptıklarımı bile bile asla yapmıyorum. Seni seviyorum Harry, sana neden zarar vereyim."

"Gerçekten öyle mi hissediyorsun?"

"Lanet olsun, evet." dedi Zayn ve Harry güldü. Ona ilk defa sevdiğini söylemişti.

"Pekala ama bundan sonra, eğer senin eşin olacaksam benden birşey saklama." dedi Harry.

"Anlaştık." dedi Zayn. "Affettin mi beni?"

"Evet." dedi Harry gülümseyerek ve Zayn onun dudağına öpücük kondurdu.

#

"Hapisten nasıl çıktın?" diye sordu Alfonso, o baskından sonra onun ofisine gelen Louis'e.

"Kefaletle."

"Siktir git!" dedi Alfonso. "Doğruyu söyle bize Tommo."

"Pekala, o baskını bile bile ben ispiyonladım." dedi Louis ve Alfonso hiddetle ona baktı. "Ama daha büyük birşey için."

"Bir milyon dolar değerindeki uyuşturucuyu ve Mason'a el koydular." dedi Alfonso ve Louis elindeki belleği çıkardı.

"Eğer el koymasalardı, daha büyük birşeyi ele geçiremezdik." dedi Louis. "Polis departmanından aldım."

"Ne var bunun içinde?" diye sordu Alfonso.

"LAPD'yi devirecek herşey." dedi Louis ve Alfonso sırıttı. Keyfi yerine gelmişti.

"Seninle iyi anlaşacağız gibi geliyor Tomlinson." dedi Alfonso ve Louis gülümsedi. "Ama tek birşey var, Mason benim sağ kolum ve hakkımdaki herşeyi biliyor."

"Hallederim." dedi Louis.

"Bir de, şu çocuk... Malik, onu bizi araştırmaktan uzaklaştırmamız lazım. Başka şeylerle uğraşmalı." dedi Alfonso ve sonra aklına birşey geldi. "Mesela özel hayatıyla ilgili birşeylerle."

"Ne gibi?"

"Şu nişanlısı." dedi Alfonso ve Louis'in yüzü ciddileşmişti. "Ona yakınlaş."

"Ama-"

"Hadi ama yaparsın." dedi Alfonso. "İlk defa birini nişanlısından ayırmayacaksın ya."

"Yine de-" dedi Louis ve Alfonso'ya baktı. "Mantıklı bir plan."

"İşte benim adamım!"

#

"Ne demek Mason'ı serbest bırakmalıyız?" dedi Richard.

"Kaptan, muhbirimiz bir çözüm yolu bulmuş gibi. Eğer Mason'ı serbest bırakırsak Alfonso'nun güvenini kazanacağını düşünüyor." dedi Beth ve kaptan göz devirdi. Louis'e güvenmiyordu. Ona kesinlikle güvenmiyordu. Her an karşı tarafa geçeceğinden kuşkulanıyordu.

"Planı nedir?"

"Anlatacağını söyledi." dedi Beth ve Richard gözlerini Zayn'e çevirdi.

"Sence ne yapmaya çalışıyor?"

Policeman Bird.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin