14

1.7K 171 611
                                    

Harry öğle vakti olduğunda Louis'in evine geldiğinde kapıyı çaldı. Kimse açmamıştı. Harry paspasın altındaki anahtarla kapıyı açmaya çalıştığında açamıyordu. Kilidi değiştirilmişti. Harry kapıyı bir kere daha çaldığında kapı sonunda açıldı.

"Ne var?" dedi bir tane kız.

"Ben bu evin sahibini arıyordum da."

"Benim."

"Ne?" dedi Harry şaşırarak ve göz ucuyla içeri baktı. İçeride yeni eşyalar vardı ve kız yerleşmeye çalışıyordu. "Buranın eski sahibini tanıyor musun?"

"Emlakçı aracılığıyla burayı buldum aslında." dedi kız.

"Tamam, teşekkürler. Kusura bakma." dedi Harry ve kız bir şey demeden kapıyı kapattığında Harry Louis'i aramaya başladı. Telefon açıldığında Harry sinirliydi. "Louis neredesin sen?"

"Ne var?" dedi Louis ve arkada müzik ve kadın sesi vardı.

"Louis evi satmışsın."

"Çok küçüktü." dedi Louis. "Hem niye sana hesap veriyorum?"

"Sence?"

"Ne var? Birkaç gece seni inlettim diye beraberiz mi sandın?" dedi Louis ve Harry şok olmuştu.

"Sen Zayn ile ayrılmamı istedin."

"Belki de en yakın arkadaşımın bir fahişeyle beraber olmasını istemediğim içindir." dedi Louis ve Harry sinirli bir şekilde telefonu kapadı.

#

Zayn eve geldiğinde elinde çilekli bir pasta vardı. Harry onunla dün geceden beri bir konu hakkında konuşmak istiyordu ve bunun önemli bir şey olduğuna emindi.

"Hayatım, ben geldim." dedi Zayn ve içeri girdi. Harry mutfakta ona yemek hazırlamıştı. "Çilekli pasta aldım, yeriz beraber."

"Zayn." dedi Harry ve ona baktı. Böyle iyi bir adamla beraberken aklının Louis ile karışması ve onu aldatması aptallıktı. Zayn onu seviyordu, ona değer veriyordu ve aşıktı. Harry de onu seviyordu ve bir zamanlar aşıktı ama yeniden aşık olabilirdi. Harry onu kırmayacaktı ve Louis ile yaşadıklarını unutacaktı. "Aşkım, ben çok özür dilerim."

"Ne için?" dedi Zayn ve Harry cevap vermeden ona sarılınca Zayn de ona sarıldı. "Aşkım ne için özür diliyorsan, seni affettim."

"Gerçekten mi?"

"Hepimiz hatalar yapıyoruz." dedi Zayn ve Harry üzülmüştü. Onu aldattığını bile düşünmemişti.

"Pasta için teşekkür ederim. Tatlıya ihtiyacım vardı."

"Ne demek." dedi Zayn ve yemeğe oturduklarında Harry yemek boyunca ona çok ilgili davrandı.

Yemekten sonra Zayn ikisine sütlü kahve yapmış ve pastadan birer dilim kesip tabağa koyup, salona götürmüştü.

"Televizyon izleriz sanıyordum." dedi Zayn. Her zaman yaptıkları şey buydu.

"Bugün biraz sohbet ederiz diye düşündüm." dedi Harry ve Zayn onun yanına oturduğunda Harry sarılıp, göğsünü ona yasladı.

"Benimle dün ne konuşacaktın?"

"Ben mi?" dedi Harry ve doğrulup ona baktı. Biraz düşündükten sonra cevap verdi. "Düğünü erkene mi alsak? Mayıs gibi."

"İyi de sen sonbahar düğünü istiyordun."

"Vazgeçtim. Açık havada daha güzel olmaz mı?" dedi Harry. "Güneş varken."

Policeman Bird.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin