FINALE

2.7K 229 1.4K
                                    

Emniyet müdürü merkeze geldiğinde Louis ile Zayn, her yerde Harry'i arıyordu.

"Dedektif Tomlinson, sizinle özel konuşabilir miyiz?" diye sordu emniyet müdürü Thomas Dale ve Louis onun ofisine gitti.

"Beni çağırmıştınız efendim." dedi Louis.

"Louis, bana olanları anlatmanı istiyorum. Bu kadar kısa sürede bir tane kaptanın şehit, diğerinin yoğun bakımda olması pek alışık bir durum değil." dedi Thomas.

"Haklısınız. Bir suçlu onu sorgularken kaçtı ve o sırada Beth'i bıçakladığını düşünüyoruz. Bilgi işlem elemanımız kameralara bakıyor ama kaçarken elektrikler kesildiği için verileri kurtarmaya çalışıyor."

"Elektrik kesintisi mi dedin? Siz suçluyu sorgularken oldu değil mi?"

"Evet."

"Bir adamı yardımcı olmasa elektrikler kesilmezdi."

"Alfonso Luca'nın oğluydu ama Alfonso Luca'nın kendisi de bütün adamları da patlamada öldü." dedi Louis.

"Emin misin hepsinin öldüğünden?"

"Muhbirlik yapmıştım, onun hakkında her şeyi biliyorum." dedi Louis ve Thomas bir şey demedi.

"Elektrikleri sorgudayken kesemez, tesadüfen de kesildiğini sanmıyorum. Louis, şuanda bir süreliğine bütün yetkiyi sana veriyorum. Harry'i, ona yardım eden herkesi bulacaksın."

"Peki efendim." dedi Louis ve Thomas ile ofisten çıktıklarında Thomas insanların ona bakması için masaya vurdu.

"Kaptan Elizabeth Davis'in sağlık çalışmaları devam ediyor ve bizim hayatımıza devam etmemiz, suçluları aramayı sürdürmemiz bizim görevimiz. Elizabeth iyileşene kadar geçici olarak Louis Tomlinson'ı kaptan ilan ediyorum. Raporlarınızı onunla paylaşacak, onun verdiği emirler doğrultusunda hareket edeceksiniz. Louis, konuş." dedi Thomas ve Louis Zayn'e baktıktan sonra konuşmaya başladı.  

"İşbirliği yapacağız. Alfonso'nun bütün ortakları ve bütün düşmanlarının isimlerini vereceğim, fotoğraflarını her sokağa, her polise ve şehirdeki bütün otellere dağıtın. Trafik amirlerine telsizle geçin. Onun hakkında bilgi alan herkesi bana yönlendirin." dedi Louis ve ağlamaya devam eden Paulina'ya bakarak devam etti."Harry Styles, sadece bir polisi yaralanmadı. Aynı zamanda üç yıl boyunca polisin bilgilerini mafya adamına sızdırmış, aramızda üç yıl boyunca hayalet gibi dolanmış bir muhbir ve aynı zamanda birçok tanığı öldürmüş ve kendi öz babasını havalara uçurmuş bir adamdan bahsediyoruz. Karşımızda soğukkanlı bir suçlu var, bu işi ciddiye almanızı istiyorum sizden. Ama bu adam daha önce yakalandı, yeniden yakalayabiliriz. Şimdi herkes işinin başına."

"Topluluğu iyi örgütledin." dedi Zayn yanına gelip ve Louis ona baktı. Geçici kaptan olmasına sinir olduğunu biliyordu.

"Bu geçici bir görev."

"Önemli değil."

*

"Herhangi bir ihbar aldınız mı?" diye sordu Louis.

"Hayır, hepsi sadece yalan ihbarlar." dedi Zayn sinirli bir şekilde. "Oradan nasıl kaçtığını anlamıyorum."

"Birisi yardım etti, sanırım sandığımız gibi tek değil." dedi Louis.

"O zaman saklanmasına da biri yardım ediyor." dedi Zayn ve o sırada Paulina yanlarına geldi.

"Hapishanenin kapıları birkaç saat önce açılmış. Çok sayıda yaralı gardiyan ve çok fazla kaçak var." dedi Paulina ve Louis şok oldu. Kim yapıyordu bunları? "Kaçaklar arasında Ed var."

Policeman Bird.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin