"Ne demek iki tane katil var? Zayn, bu bizi ne kadar zorlar biliyor musun?" dedi Beth.
"Zehirlediğin bir insanı polislerle dolu bir evde boğmaya kalkışmazsın. İkisinin de birbirlerinden haberi yoktu." dedi Zayn.
"Yani yastıkla boğan katili bulsak bile zehirleyeni nasıl bulacağız? Zayn, bu olayı bir an önce çözmemiz lazım. Üzgünüm ama dosyayı cinayet bürosuna vermek zorundayım." dedi Beth.
"Ne? Ama bu Alfonso ile alakalı." dedi Zayn.
"Tamam işte. Sen Alfonso'nun dağ evini öğrenirken cinayet bürosu da bunu çözer. Ayrıca bugün yeni partnerin geliyor, artık kaptanına bir şey anlatmak zorunda kalmazsın." dedi Beth ve girişe baktı. "Hatta geldi bile."
Zayn, kapıdan giren adama baktı. Gerçekten yeni partneri bu muydu? Turuncu saçlı, yaşı en fazla yirmiye benziyordu.
"Beth, bu akademiden mezun oldu mu?" dedi Zayn.
"İyi çalışmalar arkadaşlar!" dedi çocuk enerjik bir sesle ve elindeki paketi gösterdi. "Donut aldım, isteyen?"
Merkezdeki polisler adamın aldığı donutlardan ikişer ikişer almaya başlamıştı. Zayn de adamın yanına gitti.
"Donut?" diye sordu adam.
"Ben Zayn."
"Ah, yeni partnerim!" dedi adam ve ona sarıldı. "Ben Ed!"
"Tanıştığıma memnun oldum." dedi Zayn.
"Masam nerede?" diye sordu Ed ve Zayn ona masasını gösterdi. "Teşekkür ederim."
"Sana bilmen gerekenleri aktarayım." dedi Zayn ve Ed'i masasına götürdü.
#
Louis, Prince ile evinde kahvaltı yapıyorlardı. Tüm haftasonunu beraber geçirmişlerdi ama Prince ona hala babasıyla alakalı bir şey söylememişti. Hatta Louis'e aşık olmuştu.
"Çok güzelsin." dedi Prince.
"Nereden çıktı bu?" diye sordu Louis.
"İçimden geldi." dedi Prince ve onu öptü. Louis, gözlerini kapatıp öptüğü dudağın Harry olduğunu hayal etti. Böylelikle onu daha tutkulu ve iştahlı öpüyordu. "Babam bizi öğrendiğinde umarım sana bir şey yapmaz."
"Neden bu kadar korkuyorsun ki? Birbirimize aşığız sonuçta." dedi Louis.
"Aşık mıyız?"
"Öyle değil mi?" diye sordu Louis ve Prince'ın atışları hızlandı.
"Öyle." dedi Prince ve Louis ona sarıldı.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum." dedi Prince ve öpüşmeye başladılar.
*
Harry, Louis'i özlemişti. İki gündür buluşmuyorlardı ve Louis onun telefonlarına cevap vermiyordu. Onu özlemişti, ne yani hepsi bu muydu? Harry morali bozuk bir şekilde merkeze geldi. Zayn'i gözleriyle aradığında Zayn, Liam ile kahve içip bir şeyler konuşuyorlardı. Zayn, Liam'ın dediği bir şeye gülmeye başladığında Harry sinir olmuştu. Harry onun yanına gittiğinde Zayn onu gördüğünde mutlu olmuştu.
"Sevgilim!" dedi Zayn ve Harry'nin dudağından öptü.
"Beraber yemek yeriz diye düşündüm." dedi Harry.
"Harry, uzun zamandır seni burada görmüyordum." dedi Liam imalı bir sesle ve Harry ona baktı. Liam'dan nefret ediyordu.
"Evet işlerim vardı." dedi Harry ve yapmacık bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman Bird.
FanfictionLouis Tomlinson, çok başarılı bir muhbir ve ajan. Harry Styles ise kendi halinde bir vatandaş. Harry bir gün ülkenin en çok aranan suçlusu Alfonso Luca tarafından kaçırılınca Louis ile hayatları kesişir. Yalnız tek bir sorun vardır; Harry, Louis'in...