16

1.6K 163 553
                                    

Zayn, merkeze geldiğinde düğün salonlarının kameraların incelemeye başladı. Kesin bu işte Alfonso'nun parmağı vardı, Harry onu düğünlerinin ortasında terk edip gidemezdi. Bu mantıksızdı.

"Carter olay yerinden bir şey çıktı mı?" diye sordu Zayn.

"Hayır, çok temiz." dedi Carter.

"Zayn, sakin ol!" dedi Beth onun yanına gelip. "Sen eve git üstünü değiştir."

Harry, düğünden kaybolduğunda damatlığıyla etrafta kıyameti koparmış sonra da güvenlik kamera kayıtlarını almıştı. Harry'nin Alfonso tarafından kaçırıldığına emindi.

"Hayır Beth, vaktimiz azalıyor." dedi Zayn sesi titreyerek.

"Ben kontrol ederim." dedi Beth. "Sen git üstünü değiştir."

"Ben kıyafet getirdim." dedi Niall yanlarına gelerek.

"Teşekkürler Niall." dedi Zayn ve soyunma odasına gidip üstünü değiştirdi.

Liam, Niall'ın yanına geldiğinde Zayn'e bunu nasıl diyeceğini bilmiyordu ama tahmini vardı. Zayn, Harry'nin kaçırıldığını düşünüyordu. Bu mantıklı bir açıklamaydı çünkü Alfonso daha önce onu rehin almıştı ama Liam şuanda olan olayın Alfonso ile ilgisi olmadığına çok emindi.

#

Harry ile Louis, otel odasında birbirlerine sarılarak yatakta uzanıyorlardı. Harry, Louis'e baktığında morali bozuktu.

"Loueh, iyi misin?" diye sordu Harry.

"İyiyim bebeğim." dedi Louis. Pek de iyi değildi. Hala çözülmesi gereken şeyler vardı. Zayn'e ihanet etmişti, en yakın dostuna. Bir de Alfonso onun iki kişinin katili olduğunu biliyordu. Louis, Harry'e kavuştuktan sonra hapse girmek istemiyordu ama Harry'nin ondan tiksinmesini hiç istemiyordu.

"Zayn ile ben konuşabilirim."

"En yakın arkadaşın bana aşık oldu mu diyeceksin?" dedi Louis ve Harry ona uzun uzun yeşilleriyle baktığında Louis gülümsedi. "Çok güzelsin."

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum." dedi Louis. "Senin için yaptığım hiçbir karardan pişman değilim."

"O zaman bana sıkı sıkı sarıl. Çünkü artık seninim ve bırakmaya niyetim yok." dedi Harry ve Louis ona sıkı sıkı sarıldı.

"Bu yeterli mi?"

"Biraz daha sıkı." dedi Harry ve Louis daha da sıkı sarıldı. Harry de ona daha çok yaklaştığında birbirlerinin gözlerine baktılar.

"Gözlerim ormanla kavuşmuş gibi."

"Orman denizine kavuştu." dedi Harry ve Louis onu öpmeye başladığında Harry'i altına aldı.

"Sana tapıyorum." dedi Louis ve Harry kıkırdadı. Louis onu öpmeye devam ettiğinde Harry bedenini Louis'e bastırdı.

"Seni özledim." dedi Harry ve Louis onun dudaklarına yapışıp bütün kıyafetlerini tek seferde çıkardı. Dudaklarıyla aşağıya indiğinde Harry gözlerini kapattı. Louis, Harry'nin erkekliğini ağzına aldığında Harry Louis'in saçlarına parmaklarını geçirdi ve inlemeye başladı. Louis'in parmakları Harry'nin deliğine yavaşça masaj yapıyor ve onu emiyordu. Yukarı çıktığında sevgilisine baktı. "Sevgilim!"

"Sevgilim." dedi Louis ve boynuna öpücükler kondurup Harry'nin bacaklarını kendisine doladı. Yavaşça içeri girerken Harry zevkle inlemeye başladı. İçinde biraz gitgel yaptıktan sonra boşalınca Harry de boşaldı.

Policeman Bird.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin