Ekip merkeze geldiğinde Harry'nin telefonları kontrol edilmeye başlandı. Louis olayın şaşkınlığıyla iş yapabilecek bir konumda bile değilken, Zayn Harry'den daha fazla nefret ettiğini ve ondan intikam almak için her şeyi yapacağını düşünüyordu.
"Zayn ve Harry, üç yıl önce bir galeri soygununda çalıştı." dedi Beth toplantı odasındaki tabloya Harry ile Zayn'in fotoğrafını koyup, zaman çizgisi çizmeye başladı.
"Soygunu yapan kişi o dönem hırsızlıklarıyla çok ünlü bir ekip olan Red Goat'du." dedi Zayn. "Bütün üyelerini yakalayıp, tutukladık."
"Sonrasında Zayn, Harry ile sevgili oldu ve nişanlandılar." dedi Beth. "Üç yıl aradan sonra Harry, Alfonso tarafından kendi sergisinde kaçırılıp rehin alındı. Ondan sonra da Louis devreye girdi ve ikisi yakınlaştı."
"Yalnız bir durum var." dedi Louis ve herkes ona baktı. "Harry ile ilk yakınlaşma nedenim Alfonso'nun bunu benden istemesiydi."
"Ve ben bunu bilmiyorum." dedi Zayn söylenerek.
"Devam eder misin Louis?" dedi Beth.
"Alfonso benden Harry'e yakınlaşmamı ve Zayn'i meşgul tutmamı istedi. Ben de ona yakınlaştım." dedi Louis. Onunla yatmak yada ona aşık olmak istediği şey bile değildi, sadece biraz flört etmekti. Ne Harry'nin ona karşılık vereceğini ne de Harry'e aşık olacağını hesaba katmamıştı."Sadece küçük flörtler etmek istedim zaten sonra Harry rahatsız olup bunu Zayn'e söyler sandım."
"Ama o da sana karşılık verdi." dedi Beth. "Büyük resim bu! Aslında Alfonso'nun senden ona yakınlaşmasını isteme nedeni bu."
"Başından beri muhbir olduğunu biliyordu ve operasyonu yavaşlatmak için LAPD'de bulunan en iyi iki polisi oyalamak istedi. Bunun için de Harry'i kullandı. Önce ben aşık oldum ve üç yıl monoton bir ilişkiden sonra araya sen girdin."
"Ve dikkatiniz son haftalarda o kadar çok dağıldı ki operasyonu yönetemez oldunuz." dedi Beth araya girerek.
"Ama madem beraber çalışıyorlar neden Harry Alfonso'yu öldürdü?" dedi Zayn.
"Sanırım bunun için Harry'i bulmamız lazım." dedi Beth. "Louis sen onu aramaya devam et ve Niall'ın yanında ol. O telefonu açtığı sırada GPS'den onu bulacağız."
"Kolay olmayacaktır, orada olduğumu biliyordu." dedi Louis.
"Başka çaremiz yok. Zayn ve Louis bu davada ikiniz çalışacaksınız çünkü Harry'e ikinizden başka kimse yakın değildi. Birbirinizden nefret etmeniz umrumda değil sadece Harry'i bulmak istiyorum." dedi Beth ve toplantı bittiğinde Zayn Louis'in yüzüne bile bakmadan masasına gitti.
Bu davada Louis ile çalışmaktan nefret ediyordu ama yapacağı bir şey yoktu. Beth, onların ikisinin çalışmasını istiyordu ve Zayn de Harry'i bulmak için Louis'den daha iyi bir polis tanımıyordu.
#
Louis, Niall'ın yanına gelmeden önce merkezdekilerin sorularına maruz kalmıştı. Louis'in polis olduğunu ve bunca zamandır muhbirlik yaptığını yeni öğrenmişlerdi. Haliyle bir sürü soru soruyorlardı.
Louis sonunda Niall'ın odasına gittiğinde Liam da oradaydı.
"Niall." dedi Louis içeri girer girmez.
"Louis!" dedi Niall ve ayağa kalkıp ona sarıldı. Onu özlemişti.
"Liam, haberlerinizi aldım." dedi Louis. Uzun zamandır onlardan uzak olduğu için sevgili olduklarını merkezdekilerden yeni öğrenmişti.
"Biz de şimdi evin dekorundan bahsediyorduk." dedi Liam.
"Bir saniye, Niall sana mı taşınacak? Sen kimsin ve Liam'a ne yaptın?" dedi Louis ve Niall ile Liam güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman Bird.
FanfictionLouis Tomlinson, çok başarılı bir muhbir ve ajan. Harry Styles ise kendi halinde bir vatandaş. Harry bir gün ülkenin en çok aranan suçlusu Alfonso Luca tarafından kaçırılınca Louis ile hayatları kesişir. Yalnız tek bir sorun vardır; Harry, Louis'in...