4

2.6K 227 1.1K
                                    

Louis, hastanede üzgün duran Harry'e kantinden tost ve meyve suyu almıştı. Tostu onun önüne koyduğunda Harry reddetti.

"Harold, lütfen üzme kendini." dedi Louis. "Bir şeyler atıştır."

"Zayn uyanana kadar gülemeyeceğim." dedi Harry ve ona baktı.

"Harry o güçlü birisi, ayağa kalkacaktır." dedi Louis. "Ama senin de güçlü olman lazım."

"Zayn uyanana kadar güçlü kalmayacağım." dedi Harry. İçinde suçluluk duygusu vardı. Harry kollarını nişanlısına sardığında Zayn'in bedeninde bir kımıldama hissetti. "Zayn, aşkım! Louis hareket ediyor."

"Toparlayacak demiştim." dedi Louis ve gülümsediğinde Harry sevgilisine baktı. Zayn gözlerini hafifçe araladığında karşısında en yakın arkadaşını ve nişanlısını gördü.

"Sevgilim, seni çok merak ettim." dedi Harry ve ona sarıldığında Zayn gülümsemeye çalışsa da canı acıdı.

"Yavaş ol." dedi Zayn sakin bir tonla.

"Çok korktum." dedi Harry. "Zayn, ben patlama anını gördüm ve seni yerde yatarken gördüğümde-"

"Şuanda iyiyim." dedi Zayn ve gülümsedi. "Louis, diğerleri?"

"Beth iyi, kaptan hala komada. Bomba onun masasının altındaymış ve en yakın o olduğu için en çok hasarı o almış." dedi Louis ve Harry'e baktı. "Harold, bizi başbaşa bırakır mısın?"

"Hayır." dedi Harry ve Zayn önce Louis'e sonra da nişanlısına baktı.

"Aşkım, bana su getirir misin?" dedi Zayn. Louis'in ona davayla alakalı bir şeyler diyeceğini biliyordu.

"Pekala." dedi Harry ve Zayn'i öptüğünde Louis'in içinden bir şeyler kopmuştu. Harry, ikisini başbaşa bıraktığında Louis ona kısaca bildiklerini anlattı.

"Bombayı hangi orospu çocuğu yerleştirmiş? Luca mı?"

"Mason." dedi Louis.

"Hemen tutuklayacağım."

"Şuan yargılanıyor zaten." dedi Louis. "Ama serbest kalması lazım."

"Ne?" dedi Zayn.

"Mason o bombayı patlatarak Luca'ya karşı savaş açtı. Bomba patlamadan önce bunu bana söyledi. Sanırım beni yanında istiyor. İkili oynayıp, ikisini de elimde oynatabilirim." dedi Louis. "Alfonso sizden biriymişim gibi davranarak onlara muhbirlik yaptığımı düşünüyor, Mason onun tarafında olduğumu düşünerek Alfonso'nun bütün boklarını bana anlatıyor."

"Aynı anda üç kişinin muhbiri mi olacaksın? Kafayı mı yedin sen?"

"Bunu yapabilirim Zayn."

"Bu resmen intihar. Jenkins bunun hakkında ne düşünür biliyor musun?"

"Onun bana güvenmediğini biliyorum ama bu iş önemli." dedi Louis ve ona baktı. "Sadece Jenkins ile konuş, Mason'ı serbest bırakın."

"Zayn!" dedi Harry içeri ağlayarak girerek. "Jenkins ölmüş!"

#

"Bugün Başkomiser Richard Jenkins'i sonsuz yolculuğuna uğurlamak üzere bu cenaze törenindeyiz." dedi rahip ve onun hakkında konuşmaya başladı.

"Louis gelecek mi?" diye sordu Beth sessizce Zayn'e.

"Fazla dikkat çekmemek adına gelmemeyi seçti."

"Kocam Richard, tam bir hayat adamıydı. İnsanları onları yardım etmeye adamıştı." dedi Bayan Jenkins ve ağlamaya başladığında onu kürsüden indirdiler.

Policeman Bird.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin